Oct 27, 2010

Live :Maafkan aku Kak..

Rabu 27 october 2010

Hari nie kawan aku kaknida , ke mahkamah Syariah lagi.
Aku harap suaminya dapat berikan kerjasama,jangan tak datang lagi sudah..

Maafkan aty..
tak dapat teman kaknida hari nie 


Minggu nie minggu yang amat bz..
minggu nak kira gaji , kalau lambat kira kang ..ada lak yang anak bini tak makan .
dengan bos tade kat Opis.

Harap Kaknida dapat melaluinya dengan tabah dan belajar untuk berdikari.
Semoga semuanya berjalan lancar., rasanya kaknida pun dah faham cara-caranya ...,
malam karang baru aku ke rumah Kaknida.

Wokeh..kerja..kerja..kerja..

Sekarang aku ada kat opis lagi satu .arrange apa yang patut
lepas tu nak kira gaji..nak kira gaji..




sent  from my handphone

7 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

yeyeyeye hari nie dah masuk gaji...

to kak nida...tabah lah dalam menghadapi ujian kehidupan nie..

POSH76 said...

itulah lelaki kalau mau lepas senang cerita...kalau tak mau yang payahnyer...kita next week baru dapat gaji huhu

Queen said...

takpe kak ty..gaji tu melibatkan lagi ramai org,...takpe..tak semestinya kita jauh kita tak support kan..malam karang boleh jenguk..macam kak ty cakap..

hope kak shida tu strong enough.. =)

nza said...

moga kaknida tabah.....

mEiZ SHA said...

untung kak nida ada kak atty..;)
mog atabah ye kak

kak atty..sile kira wit gaji elok2 ye..ti ada terdpt yg lebeh
hahaha

:: p R i n c E s S _ N :: said...

kire gaji cepat2 k.ty....tp jgn tsalah kire..lebih x pe..kurang xmo..hiks

cikbedahlaser said...

oppsss... kenyataan itu kejam n menyakitkan..

jgn jatuh terus terduduk kak nida.... bangun dan berjuanglah....