Oct 15, 2010

Kata Nama Khas dan kata nama am

Semalam aku dok layan firdaus ..
dah nak pereksa kan minggu depan .
jadik kena lebih tekun belajar ,kena buat latihan banyak kali

sekali masa dia buat satu latihan tuh
aku terus tanya ,
camne fir leh bezakan kata nama khas dengan kata nama am
dia kata memanglah cikgu dah ajar.

owh .. terkejut aku..anak aku lagi pandai dari aku , syabas beteh,,
ye lah dah berapa taun pulak aku dah tinggalkan alam persekolahan nie..huhuhuhh..

tapi bangga ar
sekurangnya aku tau tahap mana fir dah belajar..
tulisan fir pun makin elok .dulu kalo besar..besar sangat ..kalau kecik.halus sangat
semalam dah makin ada kemajuan..

9 comments:

Hezesuze said...

wah clever boy ye fir..semoga fir bleh jawap soklan periksa next week..huhu

zura@iwan said...

syabas.....semoga fir dpt jwb exam dgn lancar ye..

Jasfyra said...

fir budak bijak.. :)

Mak Su said...

x tgk lagi tulisan saya cemana, tak stabil, tak dak balancing, hahaha

kakyong said...

kak,
fir bijak & fokus.. tu pasal la dia pandai.. ;)

[-suziey-] said...

tahniah..hehe..smga fir sukses ok..

POSH76 said...

syabas kat fir...keep it up taw
happy weekend sis

Ena Qalinsya said...

aku kalo bab ngajo ni mmg jem sket sbb panas baran so aku serahkan tugas pd laki aku je r tp yg pasti peksa dia makin naik tp peratus makin menurun.. tulisan makin truk malah makin malas wat keje skolah..sakit tol ati aku

SyimaSyaz said...

good2 fir....=)