Oct 20, 2010

Kalah Yb buat Open House

Hari ahad lepas maghrib ..
semua sedara mara berkumpul di Kedai Kassim Canai Sg Buloh
Pakcu buat kenduri dan sempena makan2 yang tak sempat masa raya aritu 
Kalau kenduri kat umah pakcu 
menu utama..

  • sup ekor /tulang
  • sup ayam
  • sambal ayam
  • puteri mandi
  • roti canai
Tetamu adalah sangat ramai mengalahkan Yb buat open house..

Tuan rumah yang baju kuning duduk tersandar tuh
semoga murah rezeki selalu ye pakcu.

roti canai yang mendapat sambutan 
semua yang tebar roti canai adalah pakcik2 aku.

 makcik tu tunggu turn

aku ..hanya makan nasi skit..ngn  puteri mandi je.
memang feveret kalo pergi kenduri umah pakcu 
puteri mandi je .yang aku cari .
 

16 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

sonoknye kak ty...open house ade roti canai panas2...sure laku tuhhh..kali lieya pun sah2 kejar roti canai panas2 tu dulu heheeheheh

SUZIE APAI said...

wowwwwww............gempak btul majlis itew...open house tu??

cheqna said...

puteri mandi???
sangat2 cheqna suka =)

POSH76 said...

sis kat ner ni yer...saya pun sg buloh nak carilah...mmg meriahla hehe

rasp said...

something different buat gini kan...best tu....

zura@iwan said...

wahhh..opn hse semua adik badik ada kan...sonoknya...siap ada roti canai tu...

Softtouch [Hanim] said...

uniklah...ade roti canai plak tu fresh2 plak..sg buloh area mana ni kak ty?dah dkt uamh sy dah...

atty's said...

@☆ lieya latif ☆ tu ler..panas2 shedap..tp sbb ade puterimandi .tu je yg kty nampak

atty's said...

@SUZIE APAI memang gempak.banget

atty's said...

@cheqna sama le kita cheqna

atty's said...

@POSH76carilah posh..kalo jumpa taukeh dia cakap.kena tak atty..

atty's said...

@rasp
pakcu aty ni sis ..kalo buat makan2 msti ade roticanai

atty's said...

@zura@iwan itu lah zura..semua ade yg jauh dekt..

atty's said...

@Softtouch [Hanim] dekat pasar malam ahad depan sekolah jalan je lurus belah kanan kedainya hanim.kassim canai..taukeh dia pakcu kty

Hezesuze said...

wah opn hse siap ada roti canai tu uols....huhu

ermm insyaallah opn hse rmh ze raya haji nnti ek...kty haruss datang tau

kakyong said...

meriahnya.. puteri mandi.. suka...