Oct 4, 2010

Jalan2 Raya

Ini gambar masa kami g kenduri doa selamat kat umah adik ipar aku .
kat Kampung Pandan Indah semalam ..
kenduri doa selamat merangkap Open House..

Dari situ gerak lak ke rumah maklong aku ..
Open House Lagi ..

Bila tengok gambar ni baru aku perasan .
aku punyalah banyak baju kaler oren .
next year ..tema oren le..aku ngn akak recycle je baju nie balik ..

13 comments:

Dee said...

oklah tu kty..jimat duit..baju oren byk eh..tukar kaler lah lps ni kty..

momguess said...

cun!!

~~Ciklinn~~ said...

ha ni sama kes dgn linn lah... asal beli baju duklah biru lak.. sekali tgok lemari semua biru.. hihihihi

kak yatt... kakak tu dah nampak mcm adik dah ha...

POSH76 said...

ur oranges kaler cantek banget hehe

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

samalah kak ty...zana pun tak perasan bju zana byk tema kaler ke arah oren2 nie...he he he..padahal takde ler minat pun ngan kaler oren...

Hezesuze said...

sameler kita kty oiiii...byk undangan opn hse & juga kawin...tpi xdan pergi sbbnye ada catering...hehe

zura@iwan said...

bestnya byk undangan opn hse ni...km thn ni x de pon..hikss

rasp said...

warna nya ceria sis...
cam tuan badannya :)

Cikgu Ayu said...

sakan beraya kak kty yer:)))..

SyimaSyaz said...

sume cantik...akak kak aty yg perempuan tu btl2 ikut muka akak kan..hehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..N x braye pon ritu...huhu

mummysyafie said...

tema raya kami tahun ni kaler oren gak..meriah..

Lina said...

oren is ceria whatttt hehehe