Oct 12, 2010

Dah Abis Raya Baru Nak buat Makan2....

Aku ler orangnya tu sapa lagi .
ye lah masa raya bz..ngn penuh jemputan dari sanak sedara..
kawan2nya mmg tak dapat nak pergi .

Jadiknya sebab fir ada jemput cikgu2nya datang beraya .
aku pun mengambil kesempatan ajak kawan2 aku datang umah .
tak ramai pun dua tiga kerat jer.
tq semua yang sudi datang.

dalam pic..
masviona,kin@mummysya,mr hazizul,prebetsabu

dee kuntum ngn anie@byde

fifi yang mcm cina..anak dee

 anie & qiesha
yang telah lama aku kenali ..
jeles ngn anie ..yang makin selim..
dalam pukul 4.30 .cikgu2 firdaus pulak datang..
diikuti jiran2..maklong aku .
tapi aku terpaksa..minta izin tetamu .sebab aku adahal .
jadiknya fir ngn mak je lah layan tetamu.

10 comments:

Joy said...

saya langsung x berkesempatan nk wat mkn-mkn thn ni.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

tawon ni mcm x puas raye...nak2 Za kne chic pox..adoi laa..

atty's said...

joy@ tu lah kty terbuat lebih raya tu

N@ betui ar N..kty tak dpt g umah kekwn sgt pun .

Ietams said...

ala..
nanti buat la besar²an.
buleh saya selit datang sekali..
hihihihi

atty's said...

ieta@insyallah..

zura@iwan said...

ala lps raya buat opn hse pon x per kan....bleh kawn2 dtg umah..hehe

Queen said...

ala.takpe kakty.yang penting niat kan..heee

Zura said...

biasalah tue kak ty...dh abis raya pun still ade jemputan jgak..

Softtouch [Hanim] said...

ramai je yg kak ty yg buat lepas raya..yg pnting dpt mgeratkan silaturrahim antara kita..mesti sedap ni kak ty masak..

Dee said...

sempat akak amik pic fifi eh..thx kty jemput mkn2..sodap suma food tu..kalo xde hal ptg tu..dee dh bertapa kt meja makan tu..hahaha..