Oct 19, 2010

Berarak

Pagi ni masa nak hantar firdaus gi umah nenek dia
satu soalan seperti biasa.

fir : mama berarak tu apa..

belum sempat mama dia jawab ..dia dah jawab dulu ..berarak tu minum arak ke..?
waduh ..penin kepala pepagi ..firdaus dah tanya soalan cepu mas.

lepas tu aku jawab .
berarak tu macam kalau orang sambut merdeka..yang jalan ramai2 tu .tu berarak lah ,.
bukan minum arak ye,








.

21 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ..tegelak aku kak.....bijak budak fir, selalu pikirnye lain dari yg lain....maknenye kan die selalu pikir kan sesuatu.....bagus tau....

POSH76 said...

kelakar la fir ni...sebab tu kalau budak2 la ni tanya kita kena explain betul2 hehe

rasp said...

hahahahaha kelakar la fir nie...
jawapan yg leh digunapakai gitu hahahaha

iena hamdi said...

heheh kak ty.. mujur gak dia teka lain.. kot dia teka ber*k.. hahahah kang haru nak g cari toilet..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hihi..budak..budak...ade jekk soklan si fir ni ekk k.ty..

Ietams said...

macam-macam soalan spot kan kak,
kene sentiasa fikir jawapan
yg logik & betul

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kih2...kih2...mana la abang fir ni dapat ayat tu ek...

honey amour said...

good question fir !

Zura said...

hahaha..boleh pakai jgak tafsiran fir tue kak ty...

atty's said...

@☆ lieya latif ☆fir mmg selalu je tanya soalan yg pelik2

atty's said...

@POSH76 tu lah ..susah betui ..nak pk .nak kasi jawapan..

atty's said...

@rasp
itu je yg terpk nak jawab sis

atty's said...

@iena hamdiwahahahhaa..iena..

atty's said...

@:: p R i n c E s S _ N ::dia mmg N..ada je nak tanya ari2

atty's said...

@Ietamstu lah ieta..kadang terkeedu nak cari jawapan

atty's said...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥tu lah balqis..mana lah dia dpt ..soalan tuh

atty's said...

@honey amour hhehehe..

atty's said...

@Zura
itulah ..tergolak kakty dengar nya

Queen said...

nasib baik da tak kata.. "Ber*k secara berjemaah"..

agagagaga

♥cybermummy♥ said...

muahahahhaa.. pepagi fir dah buat auntie ketawa =P

Softtouch [Hanim] said...

oklah tu kak ty dia bertanya..budak bijak mmg selalu bertanya...bagus fir