Sep 3, 2010

Yuhanis@ Epilog Syurga Cinta

Semalam ..aku pergi Metro Point 
cari barang ..
masa aku sampai sana .aku ada nampak seorang model ..
tengah posing depan Restoren Lemon Grass..
pakai baju kurung modern kaler oren .

Dalam hati aku..shotting utk raya lah kot.
sekali aku lalu .tepi model tu nak tengok .lawa ke..
sekali akak cakap ..ni pelakon Yuhanis tu lah ma..
yang kita tengok petang tadi ..

Aku puas refresh.pala otak nie..aah lah .
lepas tu dia senyum..aku pun tegur lah 
petang tadi .baru tengok u kat tv..
lepas tu dia cakap ..owh ..citer epilog tu ye..

Dalam hati aku .tah .aku benornya idak le tau .tajuk citer tu apa
sebab aku main tengok sambil masak..tak pasan citer tu tajuknya apa..lagipun jarang tengok 
semalam lah aku baru ada can nak layan..sekali jumpa lak pelakonnya secara live.
orangnya peramah lah ..
Tapi tak kuasa nak snap gambar,
sebabnya ..aku ada banyak benda lagi nak kejarkan..dalam erti kata lain ..
nak soping..

1 comment:

KSWSK said...

soping lebih penting dr artis kan kak...hehehhe