Sep 22, 2010

TENSIONNYA

Tension.,

Tension ngn keje....

Tension dengan orang yang nak kita jer paham dia...

Tension tengok orang keje kat Site.,

Tension ari - ari kena g site.,

Tension nak jaga hati orang...

Tension...tension...
tension x dapat nak beraya minggu nie..

Apapun sabar jerlah..walaupun kadang ilang sabar nie..

diriku hanya satu tak dapat ku bahagi ke 3 atau 4 bhgn satu masa


Tapi aku dah cuba sehabis daya utk puaskan hati semua orang...


Jap lagi nak berbuka puasa,hari ni hari ke 2,

esok last ganti puasa...


Sent from my mobile

9 comments:

dilaOHdila said...

moga kau tabah hati
moga boss paham akan jati dirimu
atty sudah buat yang terbaek
hanya kekuatan sabar yang dapat menabahkan hati dan perasaan...
moga atty kuat .........

SyimSyim said...

saya pun tension ni kak...

Sidratul Muntaha said...

sabo kak...
sabo..selamat hari raya..

FazidElias said...

sabar kty...jgn tension2... take a break, nanti penyakit datang. take care kty

Anonymous said...

Вопрос в теме. Возник из-за такого, что мы с мужем собирались отмечать в романтичной обстановке в ресторане ВДВОЕМ, но вот родители мужа считают, что это неплохой предлог припереться в гости и отметить у нас дома! так заявить семейное торжество. К слову, в гости они приезжают по всякому поводу и довольно часто ( для меня 2 раза в месяц- это уже часто)....зла не хватает((((

[url=http://pi7.ru/go/serial.php]Вообще любой сериал и особенно новинки я качаю тут [/url]

POSH76 said...

tu adatlah...dari tension2 baik buat deek jer hehe

cheqna said...

sabar je la kty

:: p R i n c E s S _ N :: said...

saba je laa k.ty...nk buek cemano..b strong k...

Mummy Dasy said...

kite pun ngah tension kak..kite serupa.