Sep 12, 2010

Maaf Zahir Batin

kty mengambil kesempatan 
di bulan yang mulia ini .
menyusun sepuluh jari ..memohon ampun dan maaf 
andai sepanjang kita berblogging ini ..
kty ada terkomen....yang tak elok ke apa.
harap di maafkan ..

Pada kawan2 yang penah jumpa..
andai sepanjang perkenalan kita.
kty ada menguris perasaan secara sengaja atau tak sengaja
kty mohon andai salah dan silap kty itu dimaafkan ..

pada yang beraya di kampung.
hati-hati di jalan raya..biar lambat asal kan dapat beraya bersama family tercinta.

45 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wah kak ty, dah buat ucapan hari raye ni kak....

insyaallah kak, lieya pun nak mintak maaf ngan akak, kalo ade tersalah kate or komen kan.....

selamat hari raye tuk kak ty sekeluarga...

mummysyafie said...

kak ty, raya next week..awal nya kak ty wat ucapan. tengok ucapan kak ty ni saya lak yang kelam kabut..tak packing barang lagi

nor pun nak minta maaf kalau ada terkasar bahasa tersilap kata sepanjang kiter kenal yer kak ty..

atty's said...

@mummysyafie
kty pun sama gak ye nor.

atty's said...

@☆ lieya latif ☆
selamat hari raya gak utk lieya .

stormz said...

k ty, selamat hari raya jgk.

rasp said...

i pun sama sis...
andai ada terkasar bahsa masa mengomen tu....mohon maaf ya!
u take care tau!

Softtouch [Hanim] said...

selamat hari raya kak ty..maaf zahir batin..

Syima Syaz said...

alah...cptnye wish...

saya pun ek kak...even tak pernah jmp kak atty lagi,tp rasa mcm dah lama kenal.thanks kak sbb masuk blog saya..kim salam kat anak2 akak.=)
selamat hari raya...cantek header tu

julie^beth said...

selamat berbuka puasa n selamat hari raya kakty n family. take care..

Liza said...

cepat atty dah wish selamat hari raya yer..sama2 lah kita yer atty

:: p R i n c E s S _ N :: said...

slamat ari raya k.ty...maaf zahir batin..

Eita said...

SELAMAT HARI RAYA
BUAT KAK ATTY SEKELUARGA..
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Zura said...

samalah kite...
selamat hari raya..maaf zahir batin...

kojah said...

samat ari raya kak =)

and maaf zahir batin...

Amni said...

selamat hari raya kak.. *wink*

marinahunny said...

selamat hari raya buat kty sekeluarga...

bintangku said...

rasa cam raya esok lusa jer plak... :P

nabilah_2908 said...

Selamat HAri Raya.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DOA QUNUT

Dee said...

kty..selamat hari raya n maaf zahir batin eh...

FazidElias said...

selamat hari raya kty, fazid pun nak minta maaf atas semua kesilapan. hati-hati dijalan raya ye.

Gina said...

Andai jemari tak smpt berjabat,andai raga tak dpt bertatap
Seiring beduk yg bergema,seruan takbir yg berkumandang
Ku hulurkan salam menyambut Hari Raya Aidilfitri,jika ada kata serta khilafkumembekas lara mohon maaf zahir dan batin.
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, dari
Gina & keluarga, Adelaide, Australia

kak ina kl said...

selamat hari raya juga buat kamu.

hari ni cuma dapat 1 kad ajer tapi kad raya cyber banyaklah pulak.

~~Ciklinn~~ said...

selamat hari raya kak..

linn pohon ampun dan maaf kalu disepnjng perkenalan kita linn ada buat salah dan silap.....

vagg© said...

salam kty.. salam aidilfitri.. maaf zahir batin. tcare ye

Ms.Lilies said...

selamat raya k.ty :)

momguess said...

slamat hari raya
maaf zahir batin

FazidElias said...

selamat hari raya kty, mohon maaf dipinta, hati2 bila jalan2 raya tu

dilaOHdila said...

atty...ucapan ku selamat hari raya. Maaf zahir baten. kalau ada terlajak kata mohon dimaafi ya

♥Hernee Nazir♥ said...

slmt hari raya kak ty..maaf zahir batin..

Solehah said...

selamat hari raya dan maaf zahir batin juga utk kty.

ikiqzana said...

salam aidifitri dari zana sekeluarga yer kty.

"maaf zahir batin dipinta juga"

Sweet N Pretty said...

Salam Aidilfitri buat Aty sekeluarga. Skrg dh tk menten FP ke?

Mak Su said...

atty, pohon maaf zahir dan batin, salam syawal, selamat pulang ke kg dan kembali :)

mama tisya said...

slamat hari raya

MrS. F!zA said...

selamat hari raya kak. maaf zahir dan batin

cikbedahlaser said...

slmt ari raya kak ty..
smoga dhari raya ni..
kak ty sentiasa ceria
berhati2 d jlnraya n meja raya....

take care kak ty

Sham Ummi Echa said...

selamat hari raya kty..maaf zahir dan batin..semoga gembira di hari raya

Atie Yusup said...

kty, selamat hari raya, maaf zahir & batin...

mizz sue said...

SELAMAT ARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

sonata anak kancil said...

selamat hari raya - maaf zahir dan batin

EpoL ღMadd said...

Semangat raya tu ada sudah,
Selamat hari raya. ^^

mizz sue said...

JANGAN LUPA JOIN http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html

DYLA said...

selamat hari raya buat kak ty sekeluarga.

maaf zahir batin =)

ardinihumaira said...

dni ucapkan selamat menyambut aidilfitri.. mohon ampun maaf jika ada tersalah silap :)


hepi2 tau!

cikdinz said...

selamat hari raya.
maaf zahir dan batin.