Sep 8, 2010

kasut & Minyak Wangi

Lama dah beli kasut nie ..
masa pegi JJ Cheras Selatan..
fir yang pilih sendiri ..masa cuti nuzul Quran Aritu .
beli yang murah je..murah pun rm55++ gak 
jadilah ..tak mampu nak beli kan adidas ke nike ke.
walupun fir berkenan ..
dia ade mintak lagi .satu kasut ngn ayah dia..
tak tau ler ayah dia approve ke idak..


Minyak wangi utk akak..
aku main tibai je pilih ..
guna kuasa veto aku sebagai mak .
kau suka.kau pakai .tak suka aku pakai ..
suka pun aku kongsi gak pakai ..hehehhehehe
beli masa gi sogo..


masa pergi sogo sabtu yang lepas.
punyalah ramai umat..sampai keliru aku .
mana satu barang .mana satu orang.
udahnya kat Sogo Dapat rembat 
Sandal Tom & Jerry untuk fir..minyak wangi , dan suar jeans LadyLike untuk aku .
Singgah Jalan Tar..sebab bawa firdaus.
banyak lak dia mintak..bukan yang berkaitan raya..
nak belon lah .menan lah..jadik kensel.baru jalan sekitar 500m..
terus kuar dari situ .balik rumah .

Malam raya pulaklah aku terjah situ
  edisi menyiksakan diri benornya kat Jalan Tar Nie..
tapi seronok gak ..tengok gelagat orang .
kali ni kami pergi rombongan Cik Kiah .
semua member along nak join.
diaorang ingat besh kot..rasakan korang..nanti..
ke diaorang seronok bergesel-gesel..takdan nak pilih pun .
kena ada kesabaran yang tinggi .
baru boleh mengharungi lautan manusia..nie nanti ..
Tapi camnie le cara orang kl beraya .
baru terasa suasana hari raya..

6 comments:

ardinihumaira said...

wah... cantiknya kasut raya dia :)

atty's said...

dni@murah je..tu

Softtouch [Hanim] said...

mcm comel je minyak wangi tu..wangi x kak ty?

Dee said...

kty..aku berkenan kt perfume tu..beli kt ner? org kl kty..lg mlm raya lg penuh jln TAR tu..x reti2 tidur..hehehe..

bintangku said...

dah lama tak gie jln tar... kalo time raya best, w/pun org ramai. Plg best time berbuka, kat tepi jalan pun bersusun org duduk mkn.

atty's said...

hanim & dee @boleh lah , kty beli tu kt sogo ..