Sep 28, 2010

ingat kereta saya pasaraya ke..??

Kejadian masa nak tengok wayang ..

ingat nak tengok citer Ular Sawa eh ular tedung..apa ke tajuknya ..King Cobra ke apa .lebih kurang gitu lah bunyiknya ..citer thai..

ye ye o o o je queue..lagi sikit nak sampai turn .sekali my partner cakap .

eiieieie..takyah lah .lenkali je lah .sejuk sangat lah .

rasa macam nak pengsan ke .nak gelak ke.tertiba je tade perasaan rasanya .

lepas tu partner tu leh cakap lak..

dalam kete u ada shawl ke jacket ke...towel ke..kalau ada ..leh ar tengok .i sejuk sangat nie..

ekeleh..yang benornya penakut..lembik.setakat citer ular pun takut nak tengok..

kot ye takut.kasi je ler tau kebenaran .nya .banyak lak bunyi lagi .

lepas partner aku tanya ..ade jacket ke.ade shawl ke ..ade towel ke..senang ada selimut ke.ada bantal busuk ke dalam kete .tu .

aku terus jawab .u ingat kete i tu soping mall..almari baju ..ke .apa ..semua nak ada..

tapi kalau rasa nak kena cepuk ngn kasut..banyak lah.sebab dalam bonet ada mcm ..segala..kasut..

jadinya ari kejadian..tak jadi .lah ..tgk citer ular tu ..sebab my partner penakut..


sent from my mobile

11 comments:

rasp said...

hahahahahaha sesuai sgt jawapan u sis :D

zue @ annaleeya said...

haah la kakty... mmg best ar bg jawapan gitu... heheheh!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

melepass nkt gk wayang ekk k.ty..

MOFASAD said...

kuh kuh kuh

Hezesuze said...

aiyoooo sampai gaduh ke nk tgok wayang ni kty?? kikikikiki

Dee said...

muahaha..kalo dh tau penakut..xyahlah beratur awal2 lagi..ko cepuk je ngan kasut..tp kalo along jgn tau kty..berdosa..tp kalo along..mesti ko jwb gini kty..u sejuk i peluk u..muahaha..

Softtouch [Hanim] said...

penat je beratur last2 xjadi...mau hangin nie..:)

☆ lieya latif ☆ said...

KEH KEH KEH ...kak ty lawak pun ade.....aduh sian akak...melepas nak tgk...ajak fir jek laaa....lagi layan heheeheheh

Queen said...

kereta saya shopping mall...atau dengan katalain kedai serbaguna...agagaggaa.....

macam2 adaaaaa

♥cybermummy♥ said...

muahahhaa.. dah takut dia buat 1001 alasan pulak kan ...

CuTeMiUt78 said...

oohhh.. gitu plak