Sep 25, 2010

Basikal raya ..

Masih mood hari raya lagi .
walupun taun ni takde mood benornya nak beraya ..ate bz..ngn kerja..
rasa mcm tauke besar je..tapi takde makna ..kita kuli je..wahahahha

minggu lepas punya citer..
dari hari - ke hari nak antar basikal fir yang rosak ke kedai .tapi takde masa..
sabtu lepas ..akhirnya berpeluang jugak antar..
basikal pun dah sehat ..firdaus apa lagi .suka ati .

ada hati nak pergi sekolah naik basikal.tp aku tak kasi..risau lak ..nanti2 lah besar skit.



hantar kedai ..
tukar tayar dua-dua..tukar seat baru ..
betui kan rantai basikal..

5 comments:

Yan said...

besnye bawa beskal p sekola
dulu rasenye orang kaya2 jek p sekolah nek beskal..
yan cume merasa nek beskal p tuisyen je tupun bonceng orang..

Cik Wanie said...

amboi fir dpt basikal raya yer,
warna ijo lagi kan:)

cantik tue,
bolelah bawak cik wanie jln2:)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

meh nek basikal g uma kak N....hihihi

Liza said...

anak liza yg dah besar dari fir pun liza tak bagi pegi skolah naik beskal, lama dah dia merayu, liza buat tak layan jer. better dia nangis skrg dari liza nangis kalau ada apa2 jadik kat dia

CuTeMiUt78 said...

hik..hik... excited plak fir.. smpi g sekolah pun nak naik beskal ya