Sep 30, 2010

Angkasawan


Gambar ni diambil masa kitaorang pergi Muzium haritu.
fir.sebok sangat suh amik 

sebuk suh letak gambar dia kat Blog Mama..
lepas nie tuntut janji lak .ajak mama pergi Planetarium..
Ada masa nanti kita pergi ye..

Kena belajar rajin2..baru mama janji mama bawak..

9 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

Hai fir bercita2 nak jadi angkasawan ka//... bagus tu belajar rajin2

momguess said...

moga fir jadi mcm dr. SMS
heheheh

Queen said...

ahaha..tokojut auntie tgk muke fir kat situ..hihihi...puas ku tenung tenung..baru perasan itu fir..heee...

Dee said...

eh..tinggi tu cita2 dia..kita bagi galakan n sokongan je kty..yg kena usaha dialah kan..

Hezesuze said...

wah fir nak jadi angkasawan ek...bleh jek janji belajo pandai2 kan...

[-suziey-] said...

ade bakat fir jadi SMS junior:p

rasp said...

ada bakat jadik bakal angkasawan tu....

nasazfrog... said...

ha dah beso leh jadik angkasawan nanti tu kak....

KSWSK said...

wa pun tak g planeterium tu kak...