Sep 7, 2010

Abang beralah demi anak dan isteri

Masa soping baju firdaus ngn along 
hari ahad aritu .
along cakap dengan aku dan firdaus.
 abang  tade beli apa-apa pun ..
takpe lah ..demi anak-anak dan isteri ayah beralah .

sekali firdaus jawab .
ayah takyah pakai baju baru .ke .kasut baru ke.nanti terlebih ensem ..susah

aku yang dengar nie pun .tergelak .
100% betul aku cakap dengan along..wakakakka..kang kalo ensem2 payah lak kang.ramai lak anak dara nak ngorat laki den .

last puasa kang baru soping barang utk along..memang biasa last2 baru turn along sopink..
ekceli aku ada dah beli baju dengan seluar along ..
along ni kalau kita tak beli ..
jangan harap lah dia nak beli ..

alasan..abang pakai je yang mana ada.
kita nak gak tengok laki kita hensem..
jadik dia taknak hensemkan diri dia..
bini ler beli kan laki kasi hensem ..
kiranya hadiah lah di aidilfitri..
campur hadiah besday ..sbb time besday tak kasi hadiah .
belanje makan je ..


7 comments:

cheqna said...

wah
senangnya along kty ni
hehehehehe
bagus fir punya jawapan hehehehe

marinahunny said...

hahahaha nk gelak guling2..kahkahkah!

Azueriena Norash said...

org lelaki nie kan payah nak suruh dier sopinkk...tp sekali dier turun sopinxx x hengat tu kak yatt...hehehhee...

☆ lieya latif ☆ said...

selamat hari raye buat kak ty sekeluarga...mohon maaf zahir dan batin...moga bergembira di hari lebaran....❀◕‿◕❀

sweetie2010.blogspot said...

Salam Atty, hehe seronokla abg dapat hadiah harijadi dan hariraya sekali.Siapa tak sayang suamikan..Selamat hari raya Aidilfitri buat Atty sekeluarga. Maaf dipinta andai terkasar bahasa.

KSWSK said...

kelakar la usben akak...hehehehehehe..

Softtouch [Hanim] said...

samalah cmm asben sy..cukup ssh kalu kita suruh beli bj n suar baru...