Aug 2, 2010

Takdir Nor Aida

Sekarang aku tengah layan novel nie.
aKu kalau tengah ralit layan novel ..memang tv pun aku tak tengok dah..baca buku 
atas katil.sambil firdaus buat keje sekolah sebelah aku .

buku kebanyakan aku sewa..
atau pinjam kat library ..

14 comments:

ikiqzana said...

rajin kty baca novel.. zana dulu2 jer masa lom kawin. skrg dh malas dh.. xde masa. hihihi

Liza said...

liza dulu suka sgt baca novel, skrg nak beli pun tak sempat

azueriena said...

citer nie azue belum baca lagii...siok x kak yatt?

Cik Wanie said...

best x kak ty citer nie,
hurm,
tgk tajuk mcm best...
hurm...

julie^beth said...

skrang saya rajin baca nicholas sparks aje.. best jugak karya die..

marinahunny said...

waah kty, ada masa ye baca novel ni..

atty's said...

@ikiqzana anak2 dah besar nie..banyak masa zana..

atty's said...

@Liza
aty pun baru 2 bulan ni start balik baca novel..sewa je liza..

atty's said...

@azueriena boleh ar azue..

atty's said...

@Cik Wanie boleh ar wanie..lom abis lagi baca..sbb baca time malam je..

atty's said...

@julie^beth sama2 kita rajin membaca..hehehhe

atty's said...

@marinahunny
anak2 dah besar na..tu yg ade masa tu

mummysyafie said...

kak ty, dulu saya pengemar novel. waktu sekolah dulu sanggup ikat perut sebab nak beli novel punya pasal.

tapi sekarang, takde masa lak nak baca kak ty. kalau kakty nak..pinjam kat saya. saya ada simpan koleksi novel..tapi tak la banyak sangat...sebab nya banyak tinggal kat kuching

CuTeMiUt78 said...

rajin kty ya.. klu kita tak sempat nak baca novel dah