Aug 18, 2010

Masam Manis Tv3

Hari ni lepas selesai keje aku .
penin kepala lak rasa..ye lah perut kosong .
hari ni bz dok kol KTM..tanya status barang..
barang tu lak urgent..
Udahnya ..aku baru teringat nak layan ..citer .ILusi yang diTayangkan ditv3...aritu.
aku tak tengok lastnya pun .

Sambil Layan Citer Ilusi...aku Layan Sekali Episode Akhir Duyung Aridinata..
aku jarang dah layan drama nie.selalu ..tgk last je..

Sekarang setiap petang .aku suka layan citer Masam Manis kat TV3..Setiap Isnin - Khamis  pukul 5.30..
citer yang dilakonkan oleh shiela rusly sebagai ibu tunggal yang menyara 3 orang anak .
baru diambil bekerja sebagai tukang masak..bagus citer dia..

Pelakon: Sheila Rusly, Roy Azman, Finie Don, Naim Daniel, Chef Zam

Aku layan citer nie dulu .sebelum masak .,.lagipun masak pun dua jenis lauk je.
jadiknya pukul 6.30 baru start bertukang kat dapur.

22 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

N pon br tgk cite tu smlm...mcm besh kn..

Yan said...

cite tu besh jugak.. kelakar tgk chef tuh..
pastu malam tgk cite shahdumu ramadhan ke ape tah tajuknyer..

momguess said...

aku xsempat lagi tgk cete masam manis tu
sama mcm aku gak
6.30 baru masuk dapur
hehehhee

POSH76 said...

bess jugak kalau citer2 family ni nak2 yang kelakar hehe

Liza said...

liza pulak tgh layan epilog syurga cinta...kan dah ketagih

Hezesuze said...

uiks selalu mis arr citer tu kty...coz time tu sibuk g bazar ramadhan huhu

sempt tgok citer epilog syurga cinta jek...hehe

Dee said...

citer tu best gak..dee pun tengok2 gitu je..sbb bz di dapur..kalo dee start 6.30 ramai pengacau kty..sbb tu dee masak start kul 5..smpi je umah terus berperang kt dapur..

Gina said...

kita tengok online aje Kak Ty

Pocket said...

pocket kat umah pun dua lauk jgak..

kobis masak lemak + ayam masak merah
kari daging + sayur goreng

so setengah jam memang sempat
(Cara cara sorang dua makan lah kan..)

eh.. masam manis kat tv3?
mcm tak pernah perasan plak...
oh!! ada peminat setia drama indon n drama china duk conquer tv.. adehlaaaa.

mrs shaifull said...

bestnya kty siap blh layan drama lg sebelum masak, ini sampai umah dah ngam2 bukak plastik lauk pauk, x sempat duduk dah azan :)

atty's said...

@:: p R i n c E s S _ N ::
tu ar N..citer dia syiok gak .

atty's said...

@Yan
tu ar yan .chef yang garang..tp baik hati benornya

atty's said...

@momguess sama ar na..masak simple2 je..

atty's said...

@POSH76 citernya pasal kekeluargaan.kasihsayang.banyaklah pengajaran .

atty's said...

@Liza
owh aty time nie..bz kat dapur..sambil2 memasak sambil tgk

atty's said...

@Hezesuze tgk gak citer tu ..sambil masak

atty's said...

@Dee
ade dua org pembantu ye dee.

atty's said...

@Gina
sama lah gina..yg pkl 6.30 kty tgk online.

atty's said...

@Pocket
banyak lauk tu pocket..

atty's said...

@mrs shaifull
kty mmg banyak masa..hehehe..anak2 dah besar..senang skit .

cheqna said...

cheqna pun layan citer tu..besh la plop

CuTeMiUt78 said...

tak dan nak tgk.. sebab dah sibuk berperang kat dapur waktu tu