Aug 7, 2010

Jangan Miringkan Sejadahmu

Baru habis baca buku nie
novel islamiah ..
jalan cerita okeh ar..ade pengajaran..
aku citer sikit..
sepasang suami isteri yang soleh .
atas sebab tertentun berlaku pertelingkahan .tanpa mengikut akal
si suami melafazkan talak 3 kepada isterinya.

akhir cerita .Berjayakah si suami ..mendapatkan kembali cinta si isteri..?

15 comments:

Hezesuze said...

alamak!! smapai talak 3...?? tatotnye kty...

so ending camne...story ler sikit...hehehehe

KSWSK said...

mcm best je citer ni kak..kang akak bgtua la ending dia..

Queen said...

owh..ingatkan kita tak boleh nak miringkan sejadah....terkejut2...heee

Ms.Lilies said...

tajuk n sinopsis macam best la k.ty

Yan said...

berjaya berjaya..
rase2 hepi endingkan...
klu takde orang ketiga insya Allah boleh dapat balik isteri dia.. tul tak kakty?

Nurhidayah Bahari said...

alamak...heheh...cite lah ape yg tejadi pastu... =)

zino said...

tajuk tu macam tak ada lagi kat rumah ni hehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

menariknyerr cite ni..

☆ lieya latif ☆ said...

mcm best je kak ty novel ni...tajuk pun bunyi best....lieya ni dah lame stop bace novel...mase bujang dulu....mmg rajin kak.....mmg lieya respek akak....

atty's said...

@Hezesuze
mana leh citer sampai abis.hehehe..

atty's said...

@KSWSK ending dia .bekas laki dia mati wa..huhuhuh.sadis..

atty's said...

@Queen hehehe.

atty's said...

@Ms.Lilies leh tahan ar lilies..

atty's said...

@☆ lieya latif ☆ anak2 dah besar lieya..nan ado apa nak buek .dah

mummysyafie said...

berdebar sikit jantung baca sinopsis tu kak..sumtimes bila marah apa² pun terkeluar dari mulutkan

kalau ada masa nak gak ler baca novel ni.