Aug 19, 2010

Hari Yang Tak Tenteram..

Hari ni..aku sungguh tidak selesa..
dah 2-3 hari perut aku sakit.

Nak buat apa pun 
rasa tak selesa jer..

hari ni bertambah-tambah sakit..
adui .kenapalah perut nie .asik meragam..

kalo meragam-ragam leh kuruskan aku wokeh gak .
 Esok Kena jumpa doctor nampak gayanya nie.

8 comments:

Hezesuze said...

ishh sakit peyut camne tu kty...seriau lak ze dgr...better g check up ngan doc ye...

hope kty cpt smbuh dari sakit peyut..ngee

kak ina kl said...

kecian tgk anak kecik kamu tu..macam juga anak akak..kecian bila demam.

ikiqzana said...

salah mkn kot sis.. atau kena gastrik. g ler check yer.

♥Hernee Nazir♥ said...

alahai siannye k.ty..jmpe doc cpt ye..

Pocket said...

ada orang cakap kesan dari seminggu berpuasa..
perut start nak detoxify abih apa yg ada dlm tu so... dia meragam la sikit..

tak salah kalau gi check pon:D
mana la tau bebenda 'besar' yg jadi.

atie said...

Sabar yer tie, moga cepatlah hilang sakit peyut tu

kakyong said...

kak,
dah jumpa doktor ke..

mummysyafie said...

dah jumpa doc tak kakty? bwk byk berehat yer kak ty..bulan puasa ni mcm2 dugaan yg dtg.