Aug 14, 2010

Dia Pun Puasa

Pagi ni ke pasar ..cari stok..
sambil adik yang jual ayam tu tengah potong ayam2 yg aku ..nak beli tu 
aku terpandang kucing nie.sian dia.monyok je.
takde pun nak meow2 kan peniaga yang jual ikan ke apa.
mesti kucing ni pun puasa..

8 comments:

Hamzah Ian said...

haha.. haiwan takleh pose...

btw.. selamat berpose kpd kamu..

Hezesuze said...

kucing tu pun risau coz harga ayam skrg naik ler kty....huhu

cikbedahlaser said...

kucin kt umh mentua sy pon sy rasa puasa..
sbb mak ckp...siang2 die tak mkn...

time nk berbuke je...melepet kepenatan...
heheheheh

kcing tu dh umur 20++ dah... dh ikut tuan die...

suhaila-ab said...

tak juga...mungkin dia dah kenyang...

SyimaSyaz said...

aahhh ciannye dia...

alah2 manja bucuk!!

FazidElias said...

mungkin dah kenyang kot, sebab tu tak meow2 kty

miss mumun said...

kenyang dah kot kak..
tak pun muak makan ikan..
nk pizza kot.. hihi

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. dia dah muak ngan ikan2 kat pasar kot kak