Aug 19, 2010

Bila Bosan je..

Aku kat opis kan selalu sorang..
bulan posa..nie .kalo tade apa nak buat ..
lepas aku ..layan QuranFlash..dapat tau dari blog Pojie ..
lepas layan tv3 online..baca novel sikit..
dalam pukul 4 lebih nanti .mula ler aku .layan .gambar makanan..pulak.


aku lupa dalam pc tu blog sapa..kira afdal ye.
elok je mata ni nak nengok gambar makanan..
gi blog2 masak .cari idea..
padahal .kehidupan aku bukan ade berubah .bulan ramadhan ke tidak 
sebabnya setiap hari dah memang rutin ..tiap hari pun masak ..
cuma bulan ramadhan nie .nak masak spesel skit.walupun menunya tak banyak .tu je ler lain nya 

11 comments:

Mak Su said...

wah, dah ada timetable yang teratur tu :)

adenium said...

sid pun suka layan gambar makanan kakty..hehehe

atie said...

Sama ar kita ty, layang jelah gambar makanan tu seme cari adea kan....

Hezesuze said...

ishh tayang gambo je kty??
ze nie ari2 duk tgok menu secara live huhu

catz said...

err..tu macam blog ai tu.hikhihkhik.
masak apa petang ni atty?
bazar ramadan bdr baru bangi sure meriah gila kan..
lama tak pegi.
dasat fir pose penuh lagi ye..sampai demam.
takpe..sbg latihan.

selamat berpuasa dan selamat berbuka.
:)

J.L said...

sama la kak. kol 3 abve start search resepi la..hehehe

asna cute said...

Isnyallah satu hari nanti asna akan join akak memsak jugak di dapur hehe ;D

atty's said...

catz@ kira halal ar .ye..tgk gambar makanan kt blog ko ..luluh hati aku

Liza said...

betul atty, liza pun mcm tu, bulan ramadhan ke tidak, masak tetap masak

~~ciklinn~~ said...

linn pun sama kak duk layan blog masakan... firdaus dah ok ker? semoga cepat sembuhh yer

FazidElias said...

kty, walaupun masak tiap2 hari, kadang2 buntu nak masak ape kan :D