Aug 27, 2010

Aku cOmel ..blog aku pun comel

Dah lama tak kena tag..ade kot..tapi takde masa nak buat..
maaf le sapa yang tag..tapi aku tak buat ye..

kali ni kena tag ngn adik cantik manis ..putih melepak 
honeyamour forever nama blognya

selain kena tag Ada..award Blog Paling comel.

ada gak .pantun 
tapi kita kena buat rangkap 1-2 
sbb rangkap ke 3 - 4 ..dah siap2 kasi

___________________,
___________________,
memang aku rasa blog aku comel,
kenapa korang jelouse ke ?

jadik nya aku buat lah .

Hari -hari aku tunggu email
Tunggu email dari pakwe
memang aku rasa blog aku comel
kenapa korang jelouse ke..?

ok..siap .

Hari -hari makan kari 
sapa jeles buat lah tag nie.

13 comments:

Yan said...

spiderlily?
ermm tetibe tingat spiderlily budak forum mesra..

Dee said...

mmg kty comel pun..hehehe..

~~Ciklinn~~ said...

hidup blog comeii

rasp said...

alololo tomei nye sis :)
saya tak jeles, so tak yah buat kan :D

KSWSK said...

chumeeellll shangggggggat

Hezesuze said...

ye ye saya tau blog kty ngan orgnye mmg tomei bangat...huhu

wah siap berpantun bagai ahakss

POSH76 said...

Memang sesuai dgn penerima blog ni sama2 tomei hehe

FazidElias said...

comey comey..kty mmg comey xD

Mak Su said...

hahah, cute jer pantun atty

zura@iwan said...

mmg cute je la...hehe

mummysyafie said...

kak ty comel..blog pun comel..taniah dapat award comel..hihihi..nak berpantun lepas sahur ni idea tak de lak kak ty

sweetie2010.blogspot said...

Tahniah Atty, Blog ni comel,pantunnya pun indah juga.

Anonymous said...

Great blog post, I've been after something like that.

Sincerely
Erick