Jul 1, 2010

Very Good

Dapat Email dari Accountant kat Ipoh ..
setiap bulan bila aku kira gaji ..claim apa semua .
aku mesti email keje aku tu kat ms.choo..untuk dia cek 

lepas aku email ..tak lama kemudian..dia reply ..


Dear Yatie

"VERY GOOD , NO MISTAKE..."

Regards
choo

wahahahhhahaa..terus dalam hati ada taman ..tersenyum-senyum aku 
jadiknya selama nie kadang mesti ada salah ar..ni baru 100% no mistake..
bila nak cuti lama ..baru tak buat salah..bodek.betul..

11 comments:

ita cutevirus said...

wahhh kak atty!!! bagus la!!! leh dpt bonus ni.. ehehhehe...

Dee said...

baguslah ms choo kty..kata2 pujian ni buat ko berkobar2 lg nk keje kan..betul x?

Softtouch [Hanim] said...

tahniah k ty..sayakan buat keje mesti ade salah tau...

momguess said...

konpem ujung taun dpt bonus
hahahahah

myda said...

wah....congrats...
practice makes perfect

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bagus la no mistake...berapa ramai punyer gaji kak atty wat...kiter wat dekat 700 orang sowang2...nak mati wo...

Nurhayati said...

very good je.. katalaok next month have increment.. kan lagi best hihihi.. apepun pujian dr orang mmg terbaikkan.

POSH76 said...

walaupun simple message tp mesti rasa terharukan hehe

Hezesuze said...

alaa kty no body perfect in this world kan..beseler kalo ada salah sikit2 tu....huhu

Liza said...

kdg2 puji2an skit pun dah ckp kan atty

FazidElias said...

kty, kite mmg perlukan feedback kan..tak kira la positif ke negatif ka, sekurang-kurangnya kita tahu kerja kita ada orang lihat dan teliti. syabas kty.