Jul 2, 2010

ThiS Weekend


aku dan family akan ke Genting Highland 
nak bawa firdaus jalan-jalan sempena birthday dia yang jatuh hari sabtu nie 
hari-hari asyik tanya aku ..

jadik ke idak ..kita nak g genting mama..
dah tak sabar lah tu ..tahun nie takyah potong kek lah .
firdaus pun bukannya makan kek pun ..yang makan kang .akak ngn mama dia jer..
kang tambah membulatkan lagi mama dia ngn akak dia..

next week pun ..kitaorang akan bercuti ke Melaka pula..
sekali ngn majlis pertunangan sepupu aku ..
jom cuti-cuti malaysia..
pagi-pagi dah ke lcct ..
antar adik ipar ku ..bercuti ke Langkawi ..sempena besday
anak buah aku ..Anis..
happy birthday anis..!!

5 comments:

ita cutevirus said...

waaahhh!!! bestnyer cuti² malaysia kan... elok la tu.. kayakan orang malaysia...

Cik Wanie said...

selamat bercuti kak ty n family,
n happy birthday buat fir...
moga panjang umur & dimurahkan rezeki.....

best tue g genting:)

.:Mrs. Engineer:. said...

wah...k.ty pn berjalan eh...slmt berweekend ye... :)

☆ lieya latif ☆ said...

selamat berholiday kak....betul tu kak, bawak gi jalan2 lagi anak2 hepi...semoga firdaus enjoy .... main sume tau firdaus.....akak amik pic byk2 tau...nak tgk nanti

rasp said...

memang cuti2 malaysia lah u sis...
bestnya!
hepi bufday anis!!!