Jul 6, 2010

Sarapan ?


Pagi nie aku sarapan roti canai ..jer.
nie kedai kat fasa satu kat medan ..
berdepan dengan flat kos rendah tu ..belah tepi .
yang ada orang jual2 goreng pisang

15 comments:

sI tEDI said...

hari ni sarapan air kosonG!

Cik Wanie said...

alamak,
dah lama x mkn roti canai,
sejak sakit nie,
kena byk pantang,
dah mcm org br lps beranak plak,
hahahaha:)

El-Zaffril said...

Sarapan Mee goreng

SUZIE APAI said...

aku sarap bihun je ari ni...

Sidratul Muntaha said...

ayu sarap nasi putih dengan daging kijang masak kicap!
yum yum yum.

nza said...

yum..yum..yum...sedap tu....

.:Mrs. Engineer:. said...

sedap nye...dh lme x mkn roti canai... :)

Softtouch [Hanim] said...

ari ni sy sarapan oats ngan air horlick jer..

Miss Izah Mohamed said...

TODAY MAKAN BIHUN SUP FOR BEKFES.. EHE

Queen said...

nampak sedap..agagagggagga

bARdbOO said...

ni yg buat lapa ni..huhu...


jum baca entry terbaru bARdbOO:

Watermark Blog

Cikgu Ayu said...

bestnya....laparnyer :)

tqa said...

sodap nye.
terliur, dah lme x pekena coti canai!!
:D

Dee said...

aku pun bfast roti canai..tp roti telur ar..org melayu buat..sedap kty..kehkehkeh..

Hezesuze said...

oh menu srapan kita same ler pagi ni kty...but Ze beli n makan kt rmh jek....huhu