Jul 30, 2010

Jangan Salah Kan Ku !!

Bos aku masih lagi Outstation .
idak ler nya diaorang ni nak balik .
aku pulak ..ade dah kol hari rabu .tanya bila nak balik .walupun dalam keadaan segan benor nak nanya .
macam lain ditanya ..lain nak ditanya .

Bukan apa ..
aku risau .kan bos aku tu hah .
roadtax insurans kete diaorg nak mati dah 1 Ogos..


diaorang lak ..g Outstation..
lupalah benornya tu .
Aku pun dok lah koling..tanya bila ..u nak balik ..
tah-tah dalam hati bos.yatie ni dok tanya ..bila nak sign gaji nie.wahahahahha..itu pun ade benornya jugak .

Bos..jangan nanti bos salah kan saya sudah ..
saya dah ingatkan banyak kali dah..
Jangan salah kan ku .jangan salah kan ku .

11 comments:

Queen said...

kasihi daku...lupakan diriku..mana satu..ku jadi keliru...aku makin keliru......

agagaggaa

ikiqzana said...

x dpt lg gaji yr sis.. lmbt nyer harus kol bos suruh balik cpt.. hihihi

Dee said...

x gaji lagi kty? sian ko..huhuhu..

☆ lieya latif ☆ said...

bagus kak ty...alert je nak remind2 bos....alah kak, takpelaaa.....bab gaji pun yeak jugak tu..sambil menyelam minum air..sambil ingatkan pekara lain, boleh selit pasal cek gaji heheehehe

SUZIE APAI said...

tak per..col je...sambil menyelam minum air....

CuTeMiUt78 said...

sib bik la ada staff yg cam kty ni.. memperingatkan selalu..

kty, ari tu komen kita yg nak minta tlg tu idak le kluar.. ni nak minta tlg kty ni.. pasal nuffnag kita tu.. dah berubah tmpt dah.. kty blh adjustkan blk tak nuffnag kita tu..
jdkan kat belah atas header ngan keluarkan blk diantar n3 tu... minta tlg sesangat kat kty.. sebab yg dulu pun kty yg tlg kan.. jasa mu amat la dihargai.. :D

atty's said...

cute..nanti email kty password blog ..nufnang bagai tau

rasp said...

soklan ada udang disebalik mee tu :D

mida said...

waa...prihatin..

Hezesuze said...

ala kty malu2 cat lak nk tnya tntang gaji sndiri....huhu

mummysyafie said...

pekerja yang dedikasi ni. siap remindkan bos pasal roadtax