Jul 12, 2010

Jalan-Jalan Melaka..


10 Julai 2010 Kami bercuti ke Melaka.
aku dengan firdaus ..nak kata cuti tu .idak ler.
sebabnya mil aku sememangnya orang melaka..
dah selalu jalan-jalan kat Melaka sejak tahun lepas je 
kami tak beraya di Melaka..sebab umah kat kg mil aku dah sewakan kat orang 
atas sebab tertentu
.tapi kali nie kami 
ke Melaka..jalan-jalan ..sambil menghadiri majlis pertunangan cousin aku

kami menginap di hotel nie ..
tapi sebab hotel nie ada kolam jadinya 
firdaus nie tak senang duduk .sampai je nak terjun kolam, 
nenek yang kena layan ..kami semua ..layan mata ..dan tengok citer hindustan 
lagi pun memang nak jalan bila malam .cuaca tak panas..


Kali nie tak banyak gambar yang dapat aku snap 
sebabnya banyak jalan malam , kamera pink aku tak canggih ..tak cantik pun .
jadiknya malas nak bergambar..

23 comments:

Aleeya said...

AKAK GI MELAKA, SMLM PUN SAYA GI MELAKA HEHEHHE

Softtouch [Hanim] said...

wa...sukalah fir kan mndi pool..fav dia tu...

[-suziey-] said...

waaaa jln2 melaka..mil org melaka yek..puas la mkn asam pedas melaka yek:D

mEiZ SHA said...

lamanyer ninie x mandi manda..:)

Dee said...

kalo mimi nmpk kolam pun..x sabar gak dia nk terjun..hehehe..

Queen said...

antara port percutia saya..nak ada kolam..agagaga

rasp said...

i suka pi melaka nie sis...
tapi jarang2 plak pi ermmm...
bila tengok air kolam biru gitu...
cam syiok je gi terjun muahahaha...

☆ lieya latif ☆ said...

mmg cmatu kak ty....kalo nak pi hotel kene cari yg ade pool...baru seronok budak2 nieh heheeheh.....

Hezesuze said...

abis kty xmandi kolam same2 gak ke?? hehehe

hotel ape ni kty?? holiday inn kaa??

POSH76 said...

bessnyer gi melaka....paling bess pool dia mesti FIR suker ni hehe

POSH76 said...

bessnyer gi melaka....paling bess pool dia mesti FIR suker ni hehe

sI tEDI said...

skarang ni MIl duduk dgn sape kak?

atty's said...

si tedi ..skrg mil kty duk bangi ..dia ade umah kat bangi gak ..

atty's said...

@Aleeya owh kalu tak leh jumpa..kty sabtu tu dah jalan2..ahad lepak mall ..lepas tu g kenduri .

atty's said...

@Softtouch [Hanim] hanim mmg pun ..nampak je pool.asik merengek.padahal tiap2 minggu terjun kolam .

atty's said...

@[-suziey-] aah suziey ..mil kty org melakau..

atty's said...

@mEiZ SHA apa lagi ..ninie ajak cik tunang..g mandi manda

atty's said...

@Dee
tu ar kan dee..budak2 mmg gemar betui..mandi kolam

atty's said...

@Queen ekeekeke.nik leh join fir..

atty's said...

@rasp
sis ..sama ar..walupun dah byk kali pegi ..tp tetap nak pegi .dan pegi lagi .

atty's said...

@☆ lieya latif ☆
tp kan len kali kalo leh taknak yg ade pool.cam rugi ..sbbnya tiap minggu ..fir dah mandi kolam ..jadik time cuti ..nak melawat..ni asik kat kolam .hehhee

atty's said...

@Hezesuze
kty tiap2 minggu mandi kolam ze..
ni meredian straits camtu ler bunyi nya

atty's said...

@POSH76 tu ar posh ..fir palin happy sekali