Jul 24, 2010

Hati Yang Kau Sakiti - Rossa


Lirik Lagu Rossa – Hati Yang Kau Sakiti

jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanya untukku
karna kini kau telah membaginya
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net

* maafkan bila memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai

** tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa

reff:
ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya
ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

repeat *, **
repeat reff
ku menangis
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

11 comments:

Liza said...

syahdu ler atty, lagik2 kalau tgh frust

sall said...

hati yang kau sakiti....wahhh...siapa yang sakikan hati awak. meh habaq kat aku cpt. aku xkan biarkan sahabatku bersedih sebeginian rupa.

zino said...

sedap juga lagu ni hehe

Mommy Lily said...

memang best lah lagu ni. tangkap syahdu den..huhu

Cik Wanie said...

wanie suka sgt dgr lagu nie,
lagu nie mmg memberi 1001 erti dlm hidup wanie,
tapi kini tidak lagi,
sejak kehadirannya dlm hidup wanie,
hihihi:)

cheqna said...

i like this song very much...=)

Iezah Azizam said...

mula2 baca tajuk.. alamak sapa lak yg sakiti ati kyatt ni... hehehe ceh tipah tertipu rupanya... lirik lagu rupanya... hehehe

dawsonfelicia張君dawsonfelicia均 said...

憤怒,是片刻的瘋狂。..................................................

IEYNA said...

sedeyy arrrr lagu ni kak aty... :(

Softtouch [Hanim] said...

suka sgt lagu nie...sedih

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

akak pun suka ngan lagu nih