Jul 22, 2010

Harimau bertukar Monyet

Masa pergi Night Zoo aritu 
pegi kedai jual souveniar
adalah jual macam2 kat situ .
firdaus ternampak lah harimau belang.
mulalah dia ....merengek-rengek nak kan sang belang tu 
bapak punya besar.lebih kurang dia je.mahal lak tu..
taknak nya nenek dia belikan ..

muka monyok..takdpt harimau belang.

Udahnya selepas berjaya diPujuk nenek.
dia pun setuju lah beli si Monyet je..

hah tengok tu ..bergayut je monyet..

gambar yang firdaus sendiri snap

19 comments:

sI tEDI said...

kalau betul2 ni, dah kena geget2 fir ni. ekekeekke

rasp said...

sib baik makan pujuk gak ek sis hehehehe

mummysyafie said...

wah..fir dah terror amik pic sendiri. pastuh leh wat blog sendiri yer fir..nak lawan mama dier ..

☆ lieya latif ☆ said...

seb baik senang pujuk kak ty....heheeheh....tai comel muke monyok firdaus tu....frus tak dpt rimau...tapi kalo beli, jenuh lak nak mengangkut yeak...monyet ni senang...gantung jek kat leher kan kak....

LORD ZARA 札拉 said...

walalaa~

comel deh!

Queen said...

kalau jadilahbeli yang rimau tu...terserempak malam2..mau pengsan kak ty..ahahaa

Hezesuze said...

fuh sib baik fir mudah dipujuk....kalo tak mau dia guling2 kan kty...hehehe

Bukan Eciz said...

nasib baik monyet tu comel. ngeeee. nenek dia takut rimau tu kan. KEHKEH

syaf said...

wah gedik nk harimau...
tomey monyet tuh...nak sa2

Dee said...

cutelah kty monyet tuh..dulu aku ada tau kty..patung harimau tu...aku takut..aku bg org free2 je kty..

atty's said...

@sI tEDI dah ade dlm perut rimau tu tedi

atty's said...

@rasp
ikut gak sis..kadang mau .kadang taknak nyer

atty's said...

@mummysyafie dia mmg teror amik pic sendiri nor..

atty's said...

@☆ lieya latif ☆ tu ar lieya ..asik digntg nya kat leher..

atty's said...

@LORD ZARA 札拉 comey kan ..

atty's said...

@Hezesuze bukan tahap guling dah ze..tahap bergolek2

atty's said...

@Bukan Eciz wakakkaa..rimau tu ..mmg leh makan org..nya ..mau tak takut

atty's said...

@syaf
kalau nak jom gi zoo melaka..

atty's said...

@Dee
tu ar kan dee..bapak besar rimau tu