Jul 13, 2010

Galeri zoology

takut betui ngn ular nie .cam real.

punya le panjang ..

mesti ramai yang tanya kan ..besh ke gie Zoo Malam nie 
Masa memula aku sampai sokmo gelap ..
tapi bila kita pegi malam .kita dimestikan wajib naik kete yang ada kat zoo tu sambil ada pegawai zoo akan kasi penerangan ..kebanyakan binatang memang tido ..tak nampak apa pun ..
Jadiknya yang mana nak kenalkan anak-anak kat haiwan ni .baik le pegi siang..
cuma kami ni tak tahan .siang panas..hehehe 

tapi tempat yang kami masuk seperti kat gambar atas tu pun okeh ..
banyak je binatang..tp dah mati dah semuanya .
cuma tempat nie kalau malam agak menyeramkan ..

fir muka ganas giler..tapi ajak masuk takut..

dalam nie sebenarnya agak suram2 sikit ..

20 comments:

honeylanz said...

haah..ular tu cam real..takut...n geli nk duk dkt2..hehehe

rasp said...

eeeeee kalo i u upah pun sis...
itu ular idup ke mati...
sumpah i takmo gi bergambar...
eeeeeee geli geleman oooo

ratna said...

alamakkkk hai ular.. kalau saya tak berani nak bergambar walaupun benda tu tipu2 jer.. biodata, binatang paling tidak disukai: ular.

Hezesuze said...

eeeeee pjgnye ular tu kty...geli den...haha

Softtouch [Hanim] said...

haahlah ular tu mcm real..terasa geli lah kak ty wpun tkg pic jer..

☆ lieya latif ☆ said...

ye la kak ty, ular tu cam real...mmg aku tak amik gambar dok sebelah tu kak....geli geleman aku kak oiiiii...

Dee said...

hahaha..punyalah takut..mmg nmpk cara posing tu..takutnya..

atty's said...

@honeylanz ituler..kitaorg kt dlm tu terjerit2 has..

atty's said...

@rasp
tu ar sis rasa geli geleman..

atty's said...

@ratna ekekeke..ituler yg buat fir ketakutan .yang amat tu

atty's said...

@Hezesuze den pun goli ze

atty's said...

@Softtouch [Hanim] itulah ..mmg nampak real.huhuhuh.gelinya

atty's said...

@☆ lieya latif ☆ takut lieya..kang malam mimpi2

atty's said...

@Dee
ituler dee..adik suh pegang pala ulor.takut kawe..

e_ja said...

mcm real je rupa ular2 tu kty..saya ni agak geli dgn ular..tp dgn cacing lagi geli wpun cacing tu halus2 je..eeeeee...huhu

ije said...

berlingkar2 ular tu. eiiww~

Liza said...

mmg cam real, geli geleman liza

Cik Wanie said...

alamak!!!
ular,
wanie ular mati ka hidup ka,
mmg x akn sentuh @ tgk,
geli,
hihihii...

bestkan g zoo:)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sonok tgk ank branak ni posing..kelasss!!

mummysyafie said...

kak ti..ular tu nampak macam betul..scary nya..