Jun 16, 2010

Tetamu Vvip saya

Ini adalah sebahagian kawan-kawan yang sudi hadir
Yang sebenarnya aku tidak lah menjemput ramai pun 
sebab cuti sekolah kan ,.takut memasing ada hal..
dan palin utama .aku sendiri risau ..kot aku tak dpt nak layan ..

antara yang hadir..1st tetamu aku masa ni aku lom ke hulu hilir.


liza & family

cik yumici dan hubbynya zamray 
merangkap adik ipar aku dan pakcu akak dan makucu baru akak
diaorg nie pun pengantin baru lagi nie ..
nie entry pasal diaorg
ieyna & zam wedding


Azuerina & family
 ummi azue.

terimakasih ye uols sudi datang 
maaf kalau ade kekurangan sana sini 
nextime kenduri kena tunggu atleast 10 tahun lagi .hehehhe.
nanti kalo akak kawin aku jemput semua ..insyallah ye..

9 comments:

rasp said...

wah...sis, cantiknya u...owen karer!

momguess said...

mcmane el blh dtg?
huwaaaa
xaci sbb aku tidak dijemput!!!

atty's said...

ina @ el dekat dah .tu sbb aku jemput..nanti ar akak kawin aku jemput semua .

Dee said...

hihihi..kalo cousin aku x kahwin aritu kty..aku pun smpi gak..hahaha..

[-suziey-] said...

amboih el awal tu dtg..

sonata anak kancil said...

lawa kaler oren...ceria! macam ni saya suka...vouge gitu...

El-Zaffril said...

Muahahaha... terpampang gambarku yang pertama... nampak sangat cari sarapan pagi... muahahahha

Liza said...

thanks sbb sudi jemput, liza mmg suka pegi wedding

adenium said...

tak jemput pun erk..hehehe