Jun 10, 2010

Selamat Pengantin Baru Zam & Ina

Ahad aku ke Palong menghadiri persandingan 
di belah Adik Zamray dan Ieyna@cikyumici


Layan Gambar-gambar di hari persandingan kedua mempelai

untuk keduanya Adik dan ieyna.
kty doakan kalian bahagia.selamanya dunia dan akhirat
to ieyna..jagalah adik sebaik mungkin ..kakty dah anggap adik macam adik kty sendiri 
sejak kenal adik dari kecik hinggalah sekarang..

to adik ..kty minta maaf banyak2 takdpt antar akak awal 
dah suh pegi awal tapi akak ade hal kena g sekolah ..sebab ari adik nikah ..
akak last exam..

Apapun majlis pun dah selesai dengan jaya nya .alhamdulillah ..
harap dapat jumpa ieyna ahad nie..kalau leh nak sembang-sembang ..sebab aritu tu tade can nak sembang..

to both of u ..
Selamat pengantin baru ..

12 comments:

cik pink said...

COOL!! CANTEK LA

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

kenapa yang lakinye tak pakai tanjak ek? kan ke nampak lebih smart? hehe..pape pon congrate to kedua mempelai..semoha bahagia ke akhir hayat

[-suziey-] said...

bestnye la hai tgk org kawen//ish..hehe

El-Zaffril said...

Bestnye... rasa macam nak kawen dah

nUR_rOsALiNdA said...

Selamat Pengantin Baru juge buat Zam & Ina

Atie Yusup said...

cantik warna tema, first time ngok

atty's said...

@cik pink
tq

atty's said...

@❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤
fesyen sekarang kot..hehehhe..

atty's said...

@[-suziey-]
tu lah ziey ..kty lagi lah zaman den dulu tak cenggini ..

atty's said...

@El-Zaffril
tak sabar nak tunggu el kawin nie .jgn lupas jemput ye

atty's said...

@Atie Yusup
tu lah kan ..cantik kaler tema.

ita cutevirus said...

kak ty,
pelik la baju panten lelaki tu.. cam tak lengkap je... if ada tanjak & sampin kan lebey smart...