Jun 9, 2010

Sebelum sampai Bahau singgah sekejap kat Juasseh.


Sebelum sampai Bahau ..kami singgah jap di Juasseh ..kalo tak silap aku lorr..
kitaorang berhenti sekejap sebab aku ingat nak cuci kereta.
udahnya tak jadi .sebabnya dah tunggu 1/2 jam ..

tapi still tak bercuci ..orang yang keroje nya pun macam main2 je..
sampai ler firdaus yang memula semangat..membaca buku komik 
yang dia bawak..udahnya firdaus ..naik bosan ..ajak ..pergi dari tempat tu ..

firdaus ni memang mudah bosan..kalo bosan .dia lapar..jadinya 
kami teruskan perjalanan ke Pekan Bahau .berhenti minum ..
dari bahau kami teruskan perjalanan menuju ke Felda Palong..
ke majlis perkhawinan  pakucu akak@adik iparku
..Zamray dan CikYumici@CikIeyna

5 june bersanding belah perempuan 
pada mulanya ingat nak pergi ..sekali accident..sidemirror..elek.
takutlak aku nak jalan jauh kan ..
jadiknya pergi 6 june .bersanding belah lelaki ..
nanti gambar .esok2 lak aku upload..

13 comments:

cik pink said...

UPLOAD GAMBAR TAU

m'Z faRa.. said...

alahai kak ty..nape x singgah umah fara..dah dekat sngat dah 2...dalam taman kat belakang carwash 2 jek..haish...

attyfir said...

m'Z faRa ~ lor ..dkt dah tu ..kty g carwash yg tpi simpang tu ..kalo tau singgah ..

POSH76 said...

kelass siap ada banner hehe

mrs shaifull said...

kty, nnt anak kty kawen, mesti ramai tetamu dtg, sbbnya org lain punya majlis, semua kty hadir, baguslah akak ni :)

☆ lieya latif ☆ said...

maoo tak bosan tunggu kak....kalo lieya pun lieya naik angin....

cantik banner pengantin ...

El-Zaffril said...

Saya pun cepat bosan dan cepat lapar... hahahahha

atty's said...

@cik pink
WOKEH THIS AFTERNOON K..

atty's said...

@POSH76
sekrang mana2 pegi umah pengantin mmg siap ade banner ..

atty's said...

@mrs shaifull
harap cenggitu ar..amin

atty's said...

@☆ lieya latif ☆
itulah marah fir..

atty's said...

@El-Zaffril

ko memang kan el..asik lah lapo .bila nak makan sesama nie .

m'Z faRa.. said...

2 la psal kak ty..carwash yg kat trafic lite...hee...