Jun 23, 2010

Saya sepi sementara

hari nie saya stop semua aktiviti ,berblogging lebih2 lagi blogwalking
tapi dah siapkan entry autopublish .
jadiknya  kty tak dapat nak blogwalking maybe 7 hari macamtu ..
apapun doakan yang terbaik untuk kty
 
untuk firdaus .akak dan adik
korang semua jaga diri
fir ..jangan nakal ..jangan buli nenek
akak ~ ko jangan nak merayau je..siapkan baju sekolah untuk firdaus
adik ~ kalau lapar kol ayah eh ..


nie masa semalam balik sekolah
fir kalo balik je dari sekolah dia masuk je pintu umah
tanya ..dah mama masak apa .
tak sempat tukar baju .dah makan ..
takecare anak mama semua .nanti  mama balik  kita jumpa..
mama bawa fir tgk citer toy ye..
takecare semua ..

10 comments:

cheqna said...

take care kak
kena outstation ke nih??
apepun harap semuanya selamat ye =)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

k.ty outstation kerr..??

danishahumaira said...

get well soon kak

the kecik said...

Take care kak
Hope by then boleh jumpa = D

Akak, ingat ye pesan mama tu. Cewahh. Macam den pula mama dia. Hee..

☆ lieya latif ☆ said...

doa lieya moga yg terbaik utk akak....

POSH76 said...

sis take care & enjoy urself....sdpnyer fir makan nasi hehe

Yan said...

seleranya fir makan... senang ati kakty..

Dee said...

ko take care ye kty...moga selamat semuanya..

Cikgu Ayu said...

take care kak kty...doakan agar k'kty baik2 ajer :)

mummysyafie said...

licin fir makan..take care kak ty