Jun 18, 2010

Satay Ikan

Satu ketika masa aku kecik
aku suka sangat satay ikan nie 
sekarang pun masih lagi aku suka 
cuma sekarang .rasa dan bentuk pun macam dah lain 
tak sesedap dulu lagi ..

19 comments:

Dee said...

aku dulu pun suka kty..skrg kureng dh..x sesedap dulu..

SyuQ said...

dulu sangat terasa ikannya...

skg ni mcm kunyah plastik.

sI tEDI said...

dulu seposen satu

Zura said...

jgn kata mase dulu...lah nie pun mmg suke sgt sate ikan nie...

rasp said...

nie fav. my SH nie...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

feveret zana kecik2 kak.....

atty's said...

dee@tu ar rasanya dulu mmg lagi sedaplah .

atty's said...

syuq@setuju sgt ngn pendpt syuq..

atty's said...

tedi@betui tu dulu 10 sen .satu btg tu kan .

atty's said...

zura@tulah hingga kini suka.tp rasa dah len

Sidratul Muntaha said...

yup kak.
kureng sedap dah.
tensen beli.
even beli kat pualu2 pun or kat gambang pun sma.
dahlah kecik giler.

ita cutevirus said...

kak ty,
satay ikan ni ade 2 jenis...
kalo tak salah ita laa..
yg tak sedap tu dari obor²...
kalo dari ikan betul mahal sket...

Atie Yusup said...

dulu tebal tau isi nya skrg nipis je, mcm x nak jual pun ade gak...huhuhu

Yan said...

ermmm da lame tak rase...

Yan said...

ermmm da lame tak rase...

FazidElias said...

best2...dulu balik sekolah mesti beli.. dah lame tak rasa...tgk saiz pun makin kecut je..

Ietams said...

peberet saya gak.. tp skrg dah makin kecit & mahal

kakyong said...

saya pun suka kakty.. tp skrg punya dah tak mcm dolu2..

El-Zaffril said...

Sedap tau kak... hurm...