Jun 16, 2010

pengantin





inilah pengantin nya .
kami belah lelaki ..
ramai yang tanya..tema kami kaler oren 
kenapa pengantin tak pakai kaler oren
owh .memang gitu gaya family kitaorg
yang bertema hanya sedara -mara..pengantin ikut suka nak pakai kaler apa 
janji bukan sama ngn sedara -mara..sebab nanti kalau dalam gambar..kang tak kenal lak mana pengantin 
mana tak .ate ..semua sedara..sama cantik sama vogue .dengan pengantin .huhuhuhh..perasan lagi 

wokeh ..ini kenduri yang terakhir buat masa nie kat umah mak aku 
next kenduri mungkin  10 tahun lagi ..insyallah ..tunggu kakak ..lak ..pulak .

7 comments:

Eazy Izzuddin said...

wah..
pink..
i like...
=D

mrs.ecam said...

taun ni mmg tema fink eh
heeeeeeeeeeeee

SyimaSyaz said...

kak....pengantin pompuan cam comel la...

kalau ikut saya,memang bgus keluarga tak 1 kaler exactly macam pengantin sebab takut pengantin tengelam.yelah takut nanti ada sedara ter-over mengalahkan pengantin laks...last2 org igt dia laks pengantin.itu lah berlaku pada saya masa kakak saya kawin..adik dia yg over!hehehehe

julie^beth said...

cunnya pink!

Yan said...

wah... kakty cm da tau2 10thn lg dpt menantu

El-Zaffril said...

Tak sempat nak snap... banyak sangat jemputan... hahahaha

Ietams said...

comeynye pengantin tu kak..