Jun 9, 2010

Marah kerana sayang

Semalam akak kena marah ngn aku ..
aku marah betui ..kat dia ..
sebabnya keluar tak kasi tau .lepas tu balik lambat..

aku bukan apa..kalau nak pergi mana ..kena kasi tau .
lepas tu jangan lambat sangat balik .
teruk jugaklah dia kena marah semalam ..

Tade mak yang tak marah anak ..kalau anaknya takde buat salah 
kalau mak marah ..bukan kerana tak sayang ..tetapi kerana sayanglah .mak tu marahkan si anak .
nak ilangkan marah ..
jom kita makan kuewtiaw...goreng..

26 comments:

sI tEDI said...

gila kue tiaw

El-Zaffril said...

Saya setuju dengan Kak Ty... sebab ibu mana yang tak risau... akak... lenkali nak kuar gitau mama erk...

Ape pun... saya nak jumpa kak ty... mahu kuew teow itu... terima kasih

ardinihumaira said...

betul3.. marah kerana sayang ;)

hhe.. nak k.teow sket ;p

Hai.. Jemput Ke Blog Dni ;)

Aleeya said...

sian akak kena marah hehe, usahkan akak ..damia yang umo 2 thn lebey tu pn kena marah ..marah2 syg katanye kan...:))

Softtouch [Hanim] said...

betul kak ty kita marah sbb kerana sayang...akak mesti faham tu....

SyuQ said...

kuew tiow masak sendiri ke kak ty? nampak cam sedap.... :-)

soclose2213 said...

yap tepat sekali, tak de mak nak marah anak suka2 saja, mesti bersebab.lg2 klu anak gegirl...bnyk sgt gejala sosial yg melanda dunia kita..^.^

mommyYen said...

btul tu atty,kita marah sbb syg sgt diorang,sbb bimbang kselamtan diorang kan..

aduhh..sedap la kuehtiaw tu..nyumm..nyumm..

mommyYen said...

btul tu atty,kita marah sbb syg sgt diorang,sbb bimbang kselamtan diorang kan..

aduhh..sedap la kuehtiaw tu..nyumm..nyumm..

Ms.Lilies said...

kue teow itu sungguh menyelerakan

Dee said...

kty..first..tahniah sbb dh pakai dotcom..2nd..mmg betul..anak2 ni perlu ditegur dan dimarah..kalo x dorang ingat kita suka apa yg dorang buat..3rd..itu kuew tiow byk sodaplah..

Cik Wanie said...

wah dah tukar pada dot com,
tahniah kak ty,

marah sebab sayang x per,
mcm wnaie yg selalu kena marah ngn mama,
bersebab,
hurm...

apapun,
peberet wanie tue koew teow,
huk huk huk

POSH76 said...

bahayakan kalu pi mana2 tak bg tau...lebih kene marah dari menyesal takut jadi apa2...mama marah tanda syg...

♥Hernee Nazir♥ said...

kty dh ilang mrh lum? nk mntak sket kue tiaw ni..hehehe..

bru prasan dh berdot com sndiri..thniah ye kty..hehehe

atty's said...

@sI tEDI sama gak .hehehe

atty's said...

@El-Zaffril jom el.kty banjer ko ..

atty's said...

@ardinihumaira meh sini kalo nak sikit ..

atty's said...

@Aleeya tu lah kan yaya..marah2 sayang ..

atty's said...

@SyuQ
tu kuewtiaw kedai tu syuq

atty's said...

@soclose2213 itu lah kan .nak kena marah gak ..

atty's said...

@mommyYen itulah kita marah sbb risau ..tp diaorg kan faham ..

atty's said...

@Ms.Lilies ptg ni masak tau

atty's said...

@Dee
tq dee..itulah dee..kena mrah ..kalo tak lagi over.

atty's said...

@Cik Wanie

tq wanie..
itulah .marah sebab nak tegur.tegur kerana sayang..

dtg umah kty .kty masak kuewtiew pun sedap tau

atty's said...

@POSH76 tu lah posh ..bahaya kan..tu sbb kena marah

atty's said...

@♥Hernee Nazir♥ tq hernee.mai umah nak makan kuewtiaw