Jun 4, 2010

Mama main kutu leh


Satu hari aku , along , akak dan firdaus ke Alamanda
Firdaus kalau pergi Alamanda , mesti nak ajak ayah dia main games
aku adalah tak suka kalau dia main games..

fir pun ajak lah ayah dia
fir : ayah nanti kita g main games ye
mama : tak boleh asik main games je..kan minggu ni exam
fir : kenapa lak fir main games tak boleh ..mama main kutu boleh pulak
mama : main kutu..wahahahhaa..main kutu lain .main games lain ..wahahahha aku nak tergelak guling-guling
dengar apa yang fir cakap ..

6 comments:

Dee said...

ko kena explain kt fir kty..lawak tol lah si fir ni..

Farid said...

hahahaha.... ajak tgk cerita LBS... memang best!!

SyuQ said...

adakah main kutu ngn main games tu serupa...

confius beberapa minit sat...

El-Zaffril said...

Wakakaka... mari kita bunuh kutu plak

miss cloudy said...

serious lawak.. very smart laa ur kids..

怡君 said...

閒來無聊逛逛blog~~跟您打聲招呼~~........................................