Jun 1, 2010

Kelam kabut

Pagi nie macam biasa rutin harian aku 
hantar akak pergi sekolah ..lepas tu aku sarapan dengan Firdaus
selesai sarapan aku terus ke pejabat.
penuh semangat nak masuk opis ..sekali ..dah bukak kunci .
kad utk aku scan kat pintu tade..

puas lah aku selongkar bagai nak rak dalam beg aku ..mana lah pulok ilangnya nie 
aku rasa nie tak bukan mesti tercicir..sebab aku letak kan poket seluar
agaknya lepas sarapan , aku nak ambik kunci kereta kad tu tercicir
terpaksalah aku start enjin , pergi balik kedai yang aku pergi tu 
elok je aku parking tempat yang sama macam aku datang sebelom tu 
dan aku jumpa balik kad tu ..syukur sangat ..aku dah panic giler..
ye lah kalau tak macamana nak masuk opis ..bos tak masuk opis hari nie .

Punya lah dah   5 tahun aku keje sini 
tak penah hilang kunci ..ari ni lak boleh tercicir bagai .
apa pun nasib aku jumpa .. 

Alang kepalang aku dah lambat masuk opis 
sebab kan mencari kad tu 
teruslah aku pergi tnb .
bayar semua bil air & api ..selalu aku bayar online 
tapi sebab aku belum gaji .pakai je yang mana ade..
bayar je lah kat kaunter pandu bayar..

8 comments:

Aleeya said...

fuhhh nasib jumpa eyh kak ty..klo tak ..masalahhhh

honeylanz said...

belum gaji gak..esok kut ;)

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

saya pun selalu kena cam gini

Mak Su said...

oops! ada toyoi kah?

El-Zaffril said...

Ada kaunter pandu bayar erk? tak pernah try

atty's said...

@Aleeya
TU LAH YAYA ..LEGA SBB JUMPA

atty's said...

@honeylanz
tu lah has..lom gaji lagi nie

atty's said...

@CRAZYBEAUTIFUL88
kty ni 1s time rose