Jun 17, 2010

Ingat Nak Masak Sendiri Udahnya...


Petang Semalam aku ingat nak masak ..
Yang benarnyakan aku dah lama giler tak masak ..ade seminggu lebih dah kot
barang dapur pun bulan nie aku tak beli sangat 
ate asik ulang alik umah mak je kan ..

Ingat petang semalam nak masak mee goreng
udahnya akak lak pandai2 tapaukan makanan..
jadik tak jadik ar masak.

pagi nie  sebab tingin sangat nak makan mee goreng
aku ke Amerrali Sek 15 BBB...
Suh mamak je lah masakkan untuk aku ..ngn akak .
leh tahan sedap..jugak..bila tahnya operasi diet aku nak start nie.

15 comments:

Aleeya said...

lama lak rsenya tak makan mee grg..

SyuQ said...

mee goreng mamak mmg sedap. feverat

Queen said...

hurm..dah lama tak makan mee goren..sedapnya...mekasih kak bg idea..malam ni makan mee goreng la...yummy

POSH76 said...

sodap lak tekak ni nengok mee goreng tu...tapi kalu masak sendirik lagi sodap hehe

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam kakty... mee goreng mamak sedeapnyaaa....tapi kalau masak sendirikan mesti makan lebih kan....

ita cutevirus said...

eeerrkk... operasi die akak lom start??? ita pon same... da plan. tp tak tau bile nak start..

momguess said...

aku pon sama
cuti sekolah ni lasung dapur xberasap
ater ko mkn umh mak kan
best gak kan kalau cuti2 sekolah ni kite bkampung umh mak
hahahhaha
hidup cik muni!!!

♥cybermummy♥ said...

nampak sedap mee goreng tu .berkicau perut ikeen nengok . huhuhu

Dee said...

aku smpi skrg terngiang2 n terbayang2 mee goreng mamak..hahaha..

sweetie2010.blogspot said...

Jomla kita sama-sama operasi diet. Aperpun mee goreng mamak memang best.

Yan said...

ish ish ish...
alaa kty umah yan seminggu 2-3 kali je berasap..
klu takat masak megi tu tiap2 ariler psl asben tgh2 mlm cari megi..

Farid MOFASAD said...

aku nak weh!!!!!!
jangan kedekut!!!

nanti aku majuk!!!


>>___________<<



...
JANGAN LUPA MAKAN TENGAH HARI OK!!!!
>>_____________<<

Softtouch [Hanim] said...

waa...dah lama xmakan mee goreng mamak...harus cr nie...

adenium said...

my diet starts on monday...hahahaha

El-Zaffril said...

Wah kak ty... sedapnye