Jun 7, 2010

Bz Ke Kenduri tapi sempat siapkan cenderahati ..utk tetamu

Lepas pergi kenduri rumah jiran mak aku .
aku,mak,maklong ,akak dan firdaus ke Nilai 3 sekejap 

beli bahan2 untuk gubahan pintu gerbang..dan cenderahati utk tetamu yang merenjis nanti 
puas pikir..nak kasi apa .
aku lak ..takde kasi idea ..
terpulanglah pada maklong ..janji cantik ..
pikir punya pikir ..inilah kami beli 
dan terhasil lah ..akhirnya ..simpe but nice..kira orait..
untuk tetamu yang merenjis dan menepung tawar pengantin nanti ..

sapa yang nak kenalah merenjis pengantin ..

15 comments:

sI tEDI said...

oren! :) comel

ikiqzana said...

sis.. aritu pun singgah nilai 3 beli tilam.

cantik cenderahati tu.. kalor oren lagi.

ida said...

..sesuai sngat..
sekali sekale buat kelainan niy mmg best..

Mak Su said...

aik? cawan2 comel tu? macam pernah ku jumpa ... :)

oh, mak pengantin yg saya pegi semlm pun beli kat nilai katanya :)

LotsOfLove-Pearls said...

hi kak atty,
nak datang kenduri..
nak ole2 jek..

hehehe..
happy day kak..

Anonymous said...

wah.. cantik.. kretif la..

Dee said...

cantiklah kty..kalo aku dpt ni..aku gi naik merenjis..hahaha..

☆ lieya latif ☆ said...

cantik la kak ty...pestime aku tgk nie...mmg kepale ko kreatif kak....siyes aku suke adiah ni kak....

Cik Wanie said...

amboi tema oren ke akk?
mesti cantik kan,
dah lama x pegi Nilai 3,
huhuhuhu

Softtouch [Hanim] said...

cantiklah kak ty...comel jer...kreatip....

mummysyafie said...

kak ti..nak la satu. tapi kena dijemput dulu la

Hezesuze said...

wah! nk jugak ....huhu

yatie sawanila said...

tak pernah ke nilai utk tgk barang nih.. alasan suami... mcm tak best

Liza said...

nilai 3 tu dah dekat sgt dgn rumah liza...lain kali singgah ler

El-Zaffril said...

Cantik la kakak... mahu order boleh?