Jun 10, 2010

Benci Bilang Cinta

Sejak abis adamaya aku sangat lah syiok terlayan cerita nie 
dengan Hero & heroin yang comey ..
bila tengok ..senyum kadang ketawa sebab kelakar pun ade
..feeling sorang2 depan tv ,.
apa yg boleh aku cakap pasal cerita nie ..menghiburkan
setakat nie.

malas nak buat sinopsis..tengok ar sendiri ..
tapi memang syiok bangat..
tapi tah bila taun ler nanti abisnya .
ditayangkan setiap hari selasa hingga jumaat 
pukul 6.30 - 7.30 pm.
di asto ria 104.

12 comments:

Aleeya said...

citer ni mmg best kty..jln cite syokkk...tapi sy tak ske heroin tu marshanda tu..., tapikkk hero nya baim wong sgtla aiii sokaaaaa hahaha

Lya Colours said...

saya pon balik keje je terus menatap depan tv
best gila cite ni
klaka and cute

Me, Mrs Taj said...

ishh mak saya pun layan cite nih...iskkk

Anonymous said...

tumpang lalu...sy pon layan gak citer ni...citer ni mmg besh..tapiiii yg x besh nyer x tau la citer ni citer asal atau telah di ciplak...
sbb sy dah tgk citer ni tp VERSI KOREA kot(penah tayang kat tv tp x ingat tv bape)...95% jln citer sama..cuma ada di ubah ckit2 jek...
& sy nak tgu last episod...sama x cam citer yg sy tgk tu..JENG, JENG, JENG...

Mak Su said...

cerita korea ker cerita indonesia tu?

LotsOfLove-Pearls said...

wah kak atty..
ader citer baru lagi..

xde astro..
xtau kisah aper.
huhu

dIng dOng said...

best~~!!

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

sumi tgk bila trasa mcm nk tgk jer.. heroin dia memang comey.. kelakar pun ade..

Sumijelly said...

minat gak tgk cite rnie...
sbb dh x der cite rmenarik... syah jihan ?? mcm x best jer...
pas tu Nrul Ain ulangan lak...
jadi layan Astro Ria jee......


Sumijelly.com

Redbloodsnow said...

zie x suke n x pnah tgk citer nih kak kity. pasalnya, zie anti marshanda...haha. die mirip muke someone yg zie hate. tuh pasal ler :P hehe

eT said...

disebabkan ianyer cite seberang..maka minat utk tonton kurang..hehe

El-Zaffril said...

Hahahha...sedih la tak de peluang nak tengok