Jun 9, 2010

Aku tak suka orang yang tak de kaitan tegur aku !!

masa aku ke Palong ..aku tau benda ni memang tak leh elak .
aku berjumpa seseorang yang aku benci .amat-amat..
sebab aku benci dia..sebabnya ..biarlah rahsia.
tapi kadang-kadang niat nak memaafkan itu senantiasa ada..walupun bukan 100%

tapi bila berjumpa je dengan dia ..
terus aku tak dpt nak memaafkan ..
sebabnya ayat-ayat yang kuar dari mulut dia bikin aku panas..
aku sebenarnya orang yang tak closed dengan aku ..tolong lah ..takyah lah nak pertikai kan ..apa2 pasal aku
sepatutnya kau banyak dosa ngn aku ..kau .tanya lah kabar ke apa ke.

ini benda mengarut lak ko tanya ..ke ko suka..
itulah orang nie .tak penah belajar dari kesilapan ..
tapi asik mencari silap ..orang je..

tapi aku yang lebih tua..matang dari dia .
anggap je soalan yang dia tanya tu ..
datangnya dari budak..yang tak matang .tade akal .
tuh..namun hati aku .sekali lagi tak dapat nak maafkan dia..maafkan lah kot.tapi tak sepenuh jiwaraga aku .

24 comments:

Dee said...

ko sama cam aku lah kty..yelahkan...dh tau org x suka..diam2 dhlah..ni gi tya benda yg menyakitkan hati je..

Alimaz-Kembara Terasing said...

sabaq je la kakty oi....

TiNiE said...

yer yer...
saya pun rasa, saya penah lalui situasi ceni...positip positip...
tapi ujung2 panasssss

sI tEDI said...

aduhai!

besau silapnya perempuan tu kat kamu!

Amri Bahruji matPuisi said...

die tanye ape?.. nak tau gak..

ala.. tampa je org y mcm tu.. :D

☆ lieya latif ☆ said...

tu laa...org2 ni tak alert kdg2 nak tanye soalan yg sensitif....sebelum tanye tu tgk laa keadaan kite camne kan kak....

bawak2 bersabar kak yeak...anggap jek org camni takde perasaan...

*Miss Geli^ said...

psttt kak, apa yang dia tanya??aku nak tau gak

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

biar si luncai terjun ngan labu2 nyer kak....

kalau kita layan org camtu pun...buat sakit hati sakit jiwa kita gark...kalau kita diam..biar dia plak yang sakit hati sakit jiwa....he he hehe

[-suziey-] said...

hmm btl la..sy pn xsuka org camtu..sy anggap org camtu kepoci jek

POSH76 said...

sabar sis tapi kalu dah melampau sgt kasik sedas...kalu diam kang naik atas kepala...kat mana2 pun org camni mesti ada...kita tak kacau dia tp suka naaa kacau org

El-Zaffril said...

Ntah ape ape la diorang ni kan... dah la hubungan tak baik... patutnya cubalah baiki perhubungan ni... ape daa... itu pun nak kene ajar plak... [sorry akak... teremo plak baca entry akak]

fndrocka said...

sungguh abstrak untuk aku agak-agak.uhu

atty's said...

@Dee
tu lah pasal nya dee.

atty's said...

@Alimaz-Kembara Terasing
tu lah sabar nie..

atty's said...

@TiNiE itulah tinie..elok nak pk + udahnya jadik hot.je

atty's said...

@sI tEDI
dia mmg salah besar kt kty tau ..

atty's said...

@Amri Bahruji matPuisimemang rasa nak tampar je mulanya .

atty's said...

@☆ lieya latif ☆
nasib kty penyabar tau .awuu...

atty's said...

@*Miss Geli^
ko baca next entry ..hehehe

atty's said...

@zAnNa@mAMaBaTriCE tu yang malas nak layan tu zana ..lantak je ..dia

atty's said...

@[-suziey-]
tu lah kepoci sungguh ..

atty's said...

@POSH76 saje dengki tu posh

atty's said...

@El-Zaffril itulah el..tak mencuba perbaiki hubungan ...malah cuba merosakan lak .

atty's said...

@fndrocka takyah agak2 next entry ..ade soalan yg ditanya ..