Jun 21, 2010

aku nak buat party kt MCD..

mimpilah aku nak buat party ..nak celebrate amenda!
besday aku pun dah lepas hah ..sapa yang lom kasi diah..lagi sila kasi ar..wahahhahaa.
nan adolah . takde party-partynya
al kisah ..dari minggu lepas aku dapat kol
dari  MCD branch Damansara kalau tak silap aku

dia kata nama aku yasmin ..giler apa nama aku yasmin ,Bila masa lak nama aku berubah dari attyfir kepada yasmin ..
tapi bila budak tu sebut no tel .betul lah pulak ..aik..ni bulan april ke dalam hati aku .
bila masa lak aku ada buat tempahan ..
2-3 kali aku suh budak tu ulang..balik no tel tu 

aku cakap .aku tade buat apa2 tempahan pun .
pagi ni 2 kali kol lagi ..kebetulan lom abis dia cakap .hp aku bengong batery kong...tak kose aku layan
cuma aku ralit ar..tak tanya .tempahan tu dah bayar ke belum ..kalo udah ..
leh kita enjoy dulu..

8 comments:

ct_nurmarlissaa said...

ermm..jomm ..partyy dulu...huhuhu

☆ lieya latif ☆ said...

HAHAAHAH....jgn lupe jemput aku kak heheehehe

julie^beth said...

kakty, kalo dah berbayar, roger saya skali eh. nak jemput diri sendiri. haha

yong ibu chem said...

haah kak. klu jadi jgn lupa jemputttt. hehehehe

rasp said...

hahahahaha lawak la u nie sis...
tapi masukkan nama i dlm list jemputan u gak ya hahahahaha

Dee said...

adeh..gelak aku kty..kalo yasmin dh byr..ko jgn lupa jemput aku tau kty..kehkehkeh..

Eazy Izzuddin said...

br blik dari mcd damansara...
xD
dari one utama tgk wyg..
xD

Me, Mrs Taj said...

jgn lupe ajak saya ye kak...huhuhu