May 8, 2010

Window Sopink


Seawal kol 10 pagi ,aku ngn anak2 dah ade kat kajang
Yang senarnya aku ada hal kan TMPOINT..uruskan bil opis...(rajinkan..time cuti still keje ..tu bos syg ..)
Alangpalang dah ada kat Kajang..masuk Metro  Point..
Cuci Mata..

rasa macam nak terai krim Simplyct nie


aku tertarik ar ngn kasut Sembonia nie ..
Selesa je bila pakai...sapa lah nak kasi kat aku nie..nak ngendeng along ..nie..
aku minat kaler putih or itam..


Jalan-Jalan lagi jumpa lak bag nie..
pun aku terarik...kalo ikut nafsu mcm nak beli je..
lepas tu makan pasir..


oleh sebab aku tak beli just jalan-jalan cuci mata 
dengan cocer sekarang panas melampau..
tekak haus..kitaorg g makan cendol..+ tapai
padahal memasing tak sht tu ..aku ..akak ..fir semua mcm nak demam ..
tapi degil bantai gak ..cendol..


Balik terus memasing..makan ubat ,,selsema..,ubat demam ..terus bongkang memasing..

banyak minum air ye semua ..
cocer panas sgt sekrang..leh bikin orang tak sehat..

10 comments:

Abang Long said...

Tak sihat, tapi makan tapai dan cendol .... hang terrrerrrrr

joegrimjow said...

HOHO
da lama xwindow supin ni

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

aiyak tak sihat pon mkn ais... wat penawar ke kak??ekek.. best kan kalo semua yg diidamkan dpt..hehe.. mau kering poket..

mummysyafie said...

kak ti, kalau ada barang Guess yang berkenan bagitaw la yer. saya leh dapat kan diskaun tuk normal price item.

nanti saya bagitau no diskaun.

Dee said...

sedapnya cendol...

marinahunny said...

hahah kty, pujuk2 la along..hikhikhik

honey amour said...

cendol sedap..tapai..ermmmm

sitekateki | dD said...

try la simply siti simply 5 tu...
nice...

rasp said...

ala sis, rembat je satu dua barang tu hehehehehe...
amvoi sedap nampak pekena cendol...
lepas tu lagi sedap bila pekena ubat hehehehee...
take care tau!!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh k.ty...sopim jgn x sopim kak...