May 24, 2010

Tempat Cincin

ini adalah bekas cincin ..
dari belah perempuan utk pihak lelaki masa majlis batal air sembahyang.

Alhamdulillah .majlis pernikahan selamat berlangsung.
di sebelah pihak perempuan kenduri pun dah selesai ..tunggu majlis belah kami lak 
jadiknya belah kami akan mulai sibuk sekarang untuk persiapan ..kenduri kahwin ..
rumah mak aku ..adalah tuan rumah ..

aku sedang berehat-rehat kat umah ..kalau ada orang kol.
kena lah datang opis..nanti rajin aku upload gambar pengantin..

8 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

cantek!!..alhamdulillah majlis dah selamat...semoga kekal bahagia buat mempelai...amin

Aleeya said...

wahh bekas nye pun dah cantek ..blom gambo pengantin lagik neh..apatah lagi gambo kty dia majlis turrr...cpt2 kty haplod gambooooooooooo nak tengokkkk

Mama Hanim said...

mmg cantik la bekas tu.. sila update lg ye kty..hehe..

El-Zaffril said...

Kak.. nanti nak pinjam bekas cincin tu... hahaha

atty's said...

@☆ lieya latif ☆
thanks lieya

atty's said...

@Aleeya
gambo kty takdo yaya

atty's said...

@Mama Hanim

ekekekke..wokeh ..

atty's said...

@El-Zaffril
awat tak cakap awal2 ..kty baru je kasi makngah kty tau bekas cincin tu