May 11, 2010

Sporting tapi ade pengerasnya

Minggu nie along shift petang 
walupun aku tido awal dari along ..tapi aku bukannya tido lena..kiranya tido2 ayam 
aku tengok jam pukul 2 pagi .along tak balik lagi ..aiik..tapi dalam hati ..overtime kot..
sebab selalunya kalau balik lambat tu ..ade le keje..kena buat ..

Tapi pagi tadi aku kol ..sebab nak kasi tau along pasal biter gembira about norish _nazli tu 
aku tanya ar ..2 hari nie balik lewat..overtime eh ?
along cakap .. dia lepak ngn bega/farid..kawan rapat along..merangkap kawan kitaorg dari kecil 
selalu memang itu ler kawan dia melepak ..sampai bega pun pelik .bini ko tak marah ke kitaorg kuar nie .

aku memang tak marah ..sebab aku tau dengan sapa..dulu aku rajin join .lor ni ..malas..
cuma kadang aku ada kasi ..tau bega..kalo dia kol along 
ko bawak laki aku kuar tu ..ko tau tak pengeras yang aku kenakan .

Murtabak 100 keping ..satay 300 cucuk .huhuhuh..gelak je Bega kalo dengar syarat aku tuh .
maksud aku taklah banyak gitu .tapau kan aku apa-apa pun aku ..okeh .

balik pasal citer 2-3 arini along lewat je balik 
aku pun cakap .time keje ..pun balik lambat..nasib keje petang..kalo pagi .aku bising gak .sbb nanti susah nak bangun..
Along cakap ye lah ..bega kan dah last..esok nak pegi umrah ..oh baru aku ingat..itu kiranya ..lepak .balas dendam , nanti Bega tade 2 minggu lah tu konon..ekekekeke..

aku pun lom jumpa Bega ngn makcik@ mak bega..petang ni kena lah pegi ..jumpa diaorg..

19 comments:

rasp said...

wah penggerasnya sungguh dasat hahahahahahaha....

POSH76 said...

harus ada pengerasssss hehe
sportingla sis ni hehe

Diarihatiku1976 said...

mcm tok moh plak ada pengeras.. hihihi

ita cutevirus said...

mak oi... ni sape yg nak makan ni??? huhuuhu... cam sundel bolong jerk..

mrs.ecam said...

yee btol...pngeras mau ade...hubby klu nk lepak ngan member die sblm blk kompom tpong dl n tnya "nk mkn pape x?" hee x kire la kol 2,3 pg pong...n kompom la ai mntk tapaukn ape2 kn....mane la bdn ai x gumuks asyik la mkn lewat jek...ahaks..

sweetfiza said...

pengeras utk setahun ni ...huhuhu....

atty's said...

@rasp
dasat kan leh buat kenduri tahlil..

atty's said...

@POSH76
memang sproting posh .tp bersyarat ..ekekeke

atty's said...

@Diarihatiku1976
pengeras wajib ..

atty's said...

@ita cutevirus
ita ..wakakkakkaa..

atty's said...

@mrs.ecam
sama lah ngn kty gak tu sbb bambam

atty's said...

@sweetfiza
fiza tahan 3 bulan je tu ..ekekkee

Aleeya said...

mak aihh pengerasss dia ish ish ishhh

pB said...

kalau dia tak bwk balik,camner??

Dee said...

lenkali ko mtk penggeras yg lg mahal kty..kahkahkah...

kak ina kl said...

alamak tktnya tgk pengeras kamu tu..anak akak pun suka lepak memalam..geram tul lah

ALoNa Cintamaniszlite said...

uii...ada pengeras2 jugak ye..hehe
pengeras takpe, kty..
jgn pemeras...hehe

Yan said...

huhu saspen jek igt pengeras ape ler...

Sidratul Muntaha said...

mmg keras pengerasnya.
tokey balak pun boleh bankrupt klu ari2 gitu!