May 16, 2010

Slurpee

Sedap betui dapat minum Slurpee..
tengahari buta nie .
nampak tak biji-biji tu ..itu serbuk asam..fuh ..
memang nikmat..lagi cocer tengah panas nie
korang tak gie jom heboh ke kat PutraJaya..
ingat nak pergi tapi tak larat..risau cuaca panas melampau je.

7 comments:

Nur -al- Ain said...

asam tu letak sendiri ke sekarang mmg ade kt 7E? lame gile tak minum slurpee, sebab batuk tak sudah2. tapi ni mcm terpengaruh dh.. HAHAA

Dee said...

a'ah kty..asam tu mmg ada ke ko add sendiri..mlm td aku pekena abc..hahaha..

Eciz said...

amboi sodapnyooo! mintak sikittt

nak tgk apa yg kamu sudi komennn = BLOG PALING MENYENGAT

Abang Long said...

Sudah lama tidak beli Slurpee ... semenjak bercinta dengan LCK.

rasp said...

tu la pepanas nie mmg dok cari ais2 je kan sis...
slurpee lama bebenor tak minum...

~ Sall said...

huuuu...hausnye. lama sudah xminum slurpee ni. Sok cinggah 7eleven la.

CuTeMiUt78 said...

a'ah la kty.. sekarang punya stail minum slurpee ni letak asam tu kan.. tapi dak Mirul kita tk kasi minum ada asam.. mau karang sakit perut..