May 14, 2010

Separuh Jiwa Ku Pergi

Hari ini ..tertiba aku rasa kosong..
macam ade sesuatu yang hilang..dalam diri aku ..ker sebab citer adamaya semalam tak abis2 lagi kesannya ..
punyalah sedihkan ..sobsobsob ..meraung nengok citer adamaya..ekekekkeke

tapi ye..tertiba aku rasa ...kosong..macam kehilangan sesuatu 
tapi itulah .setiap apa yang kita buat salah ..mesti ada hukuman..

Aku telah memberi hukuman ..tapi hati aku sendiri kosong..
kepada yang menerima hukuman..
setiap kesalahan yang kita buat pasti ade hukuman ..sebagai pengajaran..
ambil iktibar atas apa yang terjadi.

11 comments:

e_ja said...

adakah emosi kty terganggu kerana ending adamaya smlm? ermm akak suka sape ye? hehehe

Nazz@Purple said...

nazz pon rase cam tu jerk..myb sebab rase bersalah pd seseorg wat kite jd cam tu..

mommyYen said...

saya tak sempat tonton ending adamaya..frustnya smlm.. :(

momguess said...

bi...
sape yg ko hukum tu???
tapi aku suka lah
cara ko marah caller yg cal ko time2 mlm tu
padan muka die kan bi....
auwwww

adenium said...

mesti nak period nih..heheheh

[-suziey-] said...

hehee mood xkeruan la ni:p

mamaadam said...

isk3 saya pun tumpang sedey kak

Softtouch [Hanim] said...

nape ni kak ty?idup bagaikan roda, setiap ape yg kita buat mesti dpt kat kita balik, xkira baik atau buruk yg kita buat..

Aleeya said...

kak ty menghukum sape ni kty..huhuuu

mrs shaifull said...

naper ni kak? :)

kakyong said...

sangat tidak faham.. kenapa kah kakty?