May 24, 2010

Sambil hantar pengantin kami berjimba-jimba

Oleh kerana meraikan majlis pernikahan yang selesai sudah ..dengan selamatnya 
 jadik pakcik-pakcik aku ..semua dengan rajin nya membakar ikan atau bbq

tau-tau bila keluar je dari bilik .dah siap ikan bakarnya 
aku apalagi ..makan ..je lah ..lepas tu continue tido balik
selain ikan ade gak daging bakar..aku tak nampak langsung daging bakarnya .. 
layan gambar je lah

jadik lapar lah pulak tengok ikan bakar nie ..
yang palin besh kalau kami hantar pengantin 
pakcik-makcik semua sepakat ..dan sanggup ambil cuti ..
memang dah jadi tradisi kaum keluarga kami .
dan palin besh ..sambil hantar pengantin dapat berkumpul 
macam-macam cerita keluar..

11 comments:

sI tEDI said...

teringin sgt nak makan ikan pari bakar!

he he he he

FIESYAH said...

sempat lagi wat bbq kak! tebayang dah syah air asamnye...yummmyyy...

Dee said...

kty..bestnya..aku ngah lapar ni..

ct rahani said...

sedapnya ikan bakar.. huhu..

nabilah_2908 said...

oh...sedapnya ikan bakar tu...cicah pula dgn air asam..tkpun kicap cili+ bawang..

wa..lapo..lapo...

jom ke APA KATA HATI pulak,
MY MOM AND POLYP

lily lotus said...

meriahnya ikan2 tu...huhu

momguess said...

huh
best nya ikan bakar
mmg heaven kan kalo kuar bilik
dh siap bakar segala

♥ciK-t0ge ♥ said...

mak aiHH ..
telior tg0k ikan tuh..
kaLo cicah air asaM peHhh!
sedap!

ravishingpeacock said...

pergh..ikan bakar mmg trbaik r u..

El-Zaffril said...

Kak... nanti buat bbq jemput tau

Liza said...

ikan bakar mcm nie yg liza suka, yg tak suka ikan bakar atas tempat roti canai, tu bukan ikan bakar, tu ikan grill....