May 7, 2010

Koma

Aku dapat tau dari mak 
anak jiran aku  ..masuk wad
dah seminggu koma..
aku tanya sebab apa ..penyakit apa ?
mak cakap ..sebab terkena kencing tikus..
sejak akhir2 nie aku rasa mcm ramai je yang kena ..
adik tu muda lagi ..

Esok cuti ..nanti aku dan mak akan pergi melawat anak mummy 
aku harap ..adik tu cepat lah sembuh seperti sediakala..sian lak kat anak bini dia..

11 comments:

mrs.ecam said...

ish yeke??? mmg bhye kncing tikus nie...berhati2 la nk mkn ke minum pasni ek....smoga ank jiran k.aty cpt sembuh...amin

:: p R i n c E s S _ N :: said...

adoi...cmne ley kne kencing tikus tu kak..

[-suziey-] said...

OMG...takutnya..skang ni kena precautios...ish bahaya kencing tikus ni..

ita cutevirus said...

terkena cam ne?? melalui makanan ke?? takutnyer la skang nie.. raser²nyer cam gerun je nak makan @ minum kat luar..

atty's said...

uols ..kty pun tak pasti camne dia leh kena..tu lah seriau ar..

Dee said...

moga anak jiran kty tu cepat sembuhlah ye..

Ietams said...

bahyer betul virus ni kan..
moga-moga anak jiran tu tak ape²

rasp said...

kesiannya...smoga anak jiran tu sembuh sis...
have a great wiken ya sis...

Jasfyra said...

ya Allah...kesiannya dia kakt
semoga dia cpt sembuh

Yan said...

lorr ade anak bni??
ingatkan budak lg pasal akak sebut 'adik' hehehee...

kencing tikus.. kat kedai yan plak selalu tikus brdarah2... takut jugakler... tak tau dari mane dia datang.. tau2 berdarah je

kakyong said...

camana leh terkena kencing tikus ni.. ish, seriau la dengor...